Friday, January 23, 2009

Nem is tudom,

jár-e itt még valaki...Én mindenesetre túltettem magam a múltkori két félpárzokni okozta frusztráción, és kötöttem Annának egy komplett párat, kissé más saroktechnikával. Mert szerintem a kicsin is hűnek kell lenni, tehát ha már nekifog az ember, akkor tanuljon meg rendesen például zoknit kötni. Vagy akármit. ( Tény, hogy méretileg nem lettek teljesen egyformák, naés...)
(Amúgy ezen a blogon találtam a zoknikötés leírását, hálás köszönet érte, így ismeretlenül is.)

14 comments:

amilgade said...

Helyesek! ;-) Ügyes vagy!

Betti said...

De ügyes vagy! Nekem is tervbe van véve a zokni kötés.
És igenis jártam erre, nem akartam hinni a G Readernek, hogy nem jelez semmit. Ma este is míg a gyerekekeet fektettük, gondoltam, biztosan történik valami felétek, hogy nem jelentkezel.

Anonymous said...

ügyes vagy Márta!Na,már hogyne járnék erre?Persze hogy járok...

Tücike said...

Nahat, erre mar mondani, hogy zokninak is nez ki :))) :P foleg amikor labra is van huzva.

csillag said...

már hogyne járnánk..és tényleg úgy volt, hogy a Google Reader-t semmibe véve, beugrottam ide is. naponta:)

Anonymous said...

Ha követni akarjátok a GoogleReader-el a kommenteket is, akkor ezt kell betenni : http://prodanmarta.blogspot.com/feeds/posts/default

ritarozi said...

Én se akartam hinni a readernek, kattintottam többször is, és mindig nagyon csalódott voltam, hogy semmi. Jók a zoknik, ezt a sarokmegoldást én is ki akarom próbálni!

márta said...

Micsoda kedves, szkeptikus társaság...:)

Renáta baba said...

Én mindig járok erre,mosolygok is nagyokat a bejegyzéseken,csak lusti vagyok írni...

Budai Evódia said...

annyira elámultam a szép kötésen, hogy ha nem említetted volna, nem is vettem volna észre a méretkülönbséget. én még ott tartok csak, hogy varrogatom a lyukas zoknikat, harisnyákat..de az is nehezen megy...:)

Anonymous said...

szóval ezért nem írtál semmit napok óta, mert be kellett fejezzed a zoknikat?!...
gratula!
a sétátokkal kapcsolatban pedig...fő, hogy az ember-lányának helyén legyen a humora:))))

márta said...

Nem, Magdi, a zoknik elég hamar elkészültek, csak hát jól elvoltam offline is...ilyen is kell, hogy legyen.:)

kastanie said...

Tetszik az új zoknid, már szinte szakértő szemekkel néztem a sarokmegoldást, én a második pár felénél tartok.:-)

márta said...

:) Láttam az első párt. Szép lett!