Tuesday, January 27, 2009

Nos, tudom,

hogy kezdek már uncsi lenni...de :)...elkészült a harmadik láncocskám is. Ez meglehetősen elegáns lett, pedig csak cérna és fekete gyöngy kombinációja.



S mivel:
1. szeretném meglovagolni a legújabb blogdivat ( lehet, hogy csak nekem az) hullámát, valamint
2. napokon belül két éves lesz ez a blog, valamint
3. a számláló, amit akkor indítottam újra, mikor Németországba költöztünk, s tulajdonképpen semmiféle praktikus oka a létezésének nincs, mert az én kíváncsiságom nem nevezhető praktikus oknak - szóval ez a számláló hamarosan eléri a 33333-as számot, aminek ugyancsak semmiféle néven nevezendő jelentősége nincs, valamint
4. mert annyira szeretek okot találni egy kis ünneplésre, továbbá
5. szeretném megköszönni, hogy vagytok, hogy jelenlétetekkel itt otthonossá teszitek ezt a virtuális kis helyet, amit elfoglalok a blogvilágban ( s ennyi talán épp elég a szép szavakból, nehogy még elsírja magát valaki), tehát
6. akik szombat, január 31.-e estig hagynak ennél a bejegyzésnél egy kommentet, azok közül kisorsolok valakit, akinek (fiúk esetében a feleségeknek:) készítek egy ilyesmi láncot. (Feketén kívül van még sötétbarna, világoskék és pici sötétzöld fagyöngyöm is, tehát lehet majd választani.)
7. További szép estét kívánok, én elmentem pizzát sütni.

48 comments:

Anonymous said...

nagyon szép lett a gyöngysorod! és tudom, h most kicsit pofátlan vagyok, merthogy hónapok óta nem hagytam nálad kommentet, de ez most különleges alkalom, ugye?:)) és a mindenféle évfordulóhoz meg eseményhez is gratulálok!!!!
Emi

Anonymous said...

egyik szebb mint a másik! Nem tudom, minek kellene történnie az életben hogy én hozzáfogjak horgolni, vagy hogy legalább vágyat érezzek az ilyesmihez. Viszont tisztelek mindnekit, akinek arany keze van!

Anonymous said...

Hát ez remek, és én értem ide pont harmadiknak :) Ünnepeljünk!

márta said...

Emi, pont akartam mondani, hogy eddig, vagy régóta "néma" olvasók is jelentkezhetnek...egyedüli feltétel, hogy szívesen elfogadjon egy ilyen kis apróságot. :)

Józsi said...

Már azt hittem, a blog arcát változtatod meg... de nem gond, arra is lehet majd okot találni ! :)

encóka said...

nos ha pont én lennék a kiválasztott, tiszta feketét kérnék, kb másfél ujjnyi széleset, gyöngy nélkül, és nyakra pászentet :D

encóka said...

azt akartam megkérdezni, hogy olyan számlálót én hogy tudnék az oldalamra varázsolni? én is nagyon kíváncsi vagyok :)

Tücike said...

Nahát, nekem is kell ilyen láncocska, méghozzá sötétzöld gyönggyel. Mostmár csak szorítok a szerencsémnek. (ami amúgy általában nem létezik)
És boldog évfordulót.

amilgade said...

:-) Nagyon tetszenek!!!!

Boldog minden évfordulót!!! ;-)

Anonymous said...

no, en mint az elso kakukktojas... boldog 33333-at kivanok ;)
s persze johet egy fekete, mivel itt most a fekete jol all ;)
persze csakis akkor ha kihuzod a gyufamat ;)

Anonymous said...

Hát én örökös határozatlansagomban, azt sem tudom, melyik tetszene legjobban, de ha kell, majd kigondolom ám:) gyönyörűek. nagyon ügyes vagy

Anonymous said...

nagyon ügyes vagy Márta!Nekem egy feher-fekete kombinácio tetszene!:))Gratulálok a blogodnak,vagyis inkább neked!:)))

márta said...

Elnézést, Kiddos, nem te voltál az első kakukktojás...:)

Ami a fekete cérnát illeti, halványlila elképzelésem sincs, hogy létezik-e ilyen horgolófonal, de ha igen, akkor én azt be fogom szerezni. :)

Lea Mónika said...

Lea is lenni itt...;;)

Nelly said...

Én sem akarok ám lemaradni a lehetőségről! :) Azt hiszem már a napokban megdícsértem ügyességedet - de most sem hagyom ki :) nagyon szépeket alkotsz! :)

Nelly said...

Ja, és én barna változatot szeretnék :)

idrah said...

Én is beállok a sorba :-).
És ha már ünneplünk, akkor én is szeretnék köszönetet mondani, hogy vagy itt nekünk a virtuális világban :-)!!!!

Anonymous said...

akkor én is ünnepelek veled:)))
nagyon ügyes vagy:)))

Betti said...

Nahát! Azt hiszem megkérem a lányaimat, hogy ők is pötyögjenek ide valamit neked, mert ők is nézik a képeket, főleg amin a te lányaid is láthatók.

Nagyon ügyes vagy! Kísért a gondolat, hogy én is próbálkozzam, bár már jó pár éve nem horgoltam semmit.

Klári B. said...

:) Szóval én is benevezek. Ha nem is nyerek semmit, jó játék. Én fűzni szoktam nyakláncokat, de csak egyszerűeket. S közben jó németezést. :)

penzesbea said...

Horgolt ekszer! na, ha van valami, akkor ez nekem nagyon bejon...teyleg nagyon szep. de ami a legfontosabb, gratulalok a majdnem ket evhez!! azert ez mar valami...
Bea

Lele said...

Gratula tolem is.

Éosz said...

A tombolán én is részt szeretnék venni :-)))))

Éosz said...

Szinte elfelejtettem: milyen lett a pizza?

márta said...

Finom, és a legjobb az volt, hogy pont akkor lett kész, mikor hazaért Tibi. Mert a pizza úgy frissiben a legjobb.

márta said...

És köszönöm nektek a sok kommentet, és a szép szavakat. :)
(Szombatig még nyugodtan jelentkezhetnek az eddig bátortalan, horgolt nyaklánc - kedvelők...)

Anonymous said...

Nos, hát én egyáltalán nem unom a horgolt láncaidat, elbűvölnek, de csak most értem ide. :) Elég sok a jelentkező, de az biztos, hogy nagyon boldog lennék, ha a sors mégis rám esne. ;) És mindegy, hogy milyen színű lenne!
És boldog 2 éves fordulót! :) Remélem megérjük még az 5 majd a 10 évest is és így tovább!!!

Anonymous said...

( akkor én is )

Anonymous said...

Én is bejelentkezek a sorsolásra. :)
És gratulálok az évfordulóhoz, 2 év, az már szép kor egy blog életében. Nagyon jó nekünk, hogy még nem untad meg a blogolást és ilyen sokat írsz.

Anonymous said...

Én is olvaslak már egy ideje, aranyosak a lányok. Őrzöm a goroszlai gyerekkori emlékeket:)

Unknown said...

hát azt hiszem, most az egyszer én is jelentkezem, mert már a gyerekek versenyeznek(Boglárka+Angelika), ha nyerünk ki is hordja többet a láncot.
Puszi: Vera

márta said...

Szia Kamilla, szia Bátortalan (ha nyersz, bátorkodnod kell megadni az elérhetőséged:), szia Eszter, szia Márti ( nagyon örülök, hogy te is itt :), sziasztok Veráék! :)))

Adona said...

ha jól nézem az én kommentem lesz a 33dik, ami kitűnően passzol a számlálódhoz :D
na, te ügyeskedsz szépen, látom. ha majd szükség lesz, a színeken is gondolkodom :D

Betti said...

Márta, szombatig nem lesz új bejegyzés? :(

'Zsike said...

De lessz! :D Szoval jelentkezek! :))

márta said...

Sziasztok!
Adina, minden egyes kommentnél arra gondolok, hogy az adott embernek készíteném el a legszívesebben...:)

Zsike, úgy örülök neked...:)

Betti: fogalmam nincs. :)

Anonymous said...

jelenkezem - Anita

márta said...

Örülök neki, Anita. :)

Klári B. said...

Én még nem tudom, milyen állna jól nekem, és most nem is ezért írok, hanem azért, hogy szóljak szpeciálisan neked tettem fel valamit a blogomra. :) Remélem tetszeni fog. :)

Salomé said...

Majdnem lekéstem. De még nem késő. Tényleg elegáns a lánc. Adina

márta said...

Még bőven időben vagy, Adina...:)

Both Erika said...

én is sorban állok, hátha én leszek a szerencsés :) nagyon szépek a láncaid, hát ezért a sok jelentkező, ugye tudod?

Anonymous said...

Nagyon ugyes vagy,arra kerlek ha meg egyszer egyuttfogunk satorozni tanics meg engem is,gyongysort es sapkat horgolni Kisded Erzsike Nagyvarad.

márta said...

Erika, köszi!:)
Erzsike, megegyeztünk...:)

Anonymous said...

Hogy minden leánykád kezébe jusson gyufaszál, én is írok... s mivel csak a fiuk feleségeinek horgolsz , ha én leszek a szerencsés akkor blogot indítok, ahol majd tovább sorsolom... :)
Üdv. Bélus

Anonymous said...

...és torta nem lesz az ünnepre, csak pizza ? abból nem kapunk ?

Anonymous said...

Ilyen hsz-rohamot!

Nyerni akarok, nyerni akarok!
Bár rajtam elég furán nézne ki, de talán istentiszteletre felvenném :-) - de utána odaadnám Timinek.

márta said...

Viccelődtök fiúk, pedig én tudom, így akarjátok elrejteni azt az áldott jó szíveteket, ami még egy ilyen helyen való kommenteléstől sem riad vissza, csak hogy örömet szerezzen a kedves kis feleségének. :)