Thursday, January 29, 2009

Nagyon reméltem, hogy


kibírom holnapig, de sajnos nem sikerült :)... nem ma feltölteni ezt a késő esti képet életem első free-style (meg úgy egyáltalán első) horgolt sapkájáról. (De nem azért teszem, hogy dicsérjetek, mert nincs miért, zavarban is vagyok az ilyesmitől, jó?) Csak boldog vagyok, hogy sikerült. Ugyanis nem találtam sehol leírást arról, hogy kell sapkát horgolni, ezért biztos kibontottam-újrakezdtem az elmúlt két napban vagy húszszor az egészet. (Ha rajtam múlik, lehet, hogy negyvenszer is kibontom, de még más dolgom is akad itt-ott. :) Onnan a free style elnevezés, hogy nem számolgattam a szemeket, nem tudom, hogy kell szaporítani-apasztani, csak csináltam érzés szerint...Még egyszer egy ugyanilyet nem tudnék. A valóságban talán nem ennyire narancssárga, és a formája is más, mikor szépen rásimul majd Enikő édes kis buksijára.
Amúgy azért fontosak nekem ezek a kis "alkotások", mert én sokáig meg voltam győződve arról, hogy menthetetlenül ügyetlen vagyok...pedig azt hiszem, csak arról van szó, hogy én későbben "érek", mint az átlag. Meg azt is megtanultam, és még meg is fogom tanulni, hogy a tehetség részben pótolható kitartással és szorgalommal, és ezt szerintem azért jó tudni.
Egyébként pedig legyen egy nyugodalmas jó éjszakátok! :)

6 comments:

csillag said...

azeccerbiztos, hogy nem vagy ügyetlen! Rápillantottam a sapkára: "húha, nekem is meg kellene tanulni horgolni!"

Klári B. said...

az ilyet meg en is hordanam... amugy en ritkan hordok sapkat mert nincs olyan ami nekem is jol allna... :) szerintem szuper. Majd az Eniko fejen is szeretnenk latni, kepen, vagy akar valosagban is :)

Éosz said...

Nahát, Márta! Egyik ámulatból a másikba esek, hogy te milyen ügyes "autodidakta" kézimunkázó vagy!

Anonymous said...

Nagyon belelendültél a kézimunkázásba :))) Gratulálok a kreativitásodhoz :)

Anonymous said...

Márti, ugye ha itt hagyunk kommentet, majd kisorsolsz egy horgolt sapkát??:)))
Nagyon nagyon szép a sapka, igazán kreatív meg ügyeskezű, meg kitartó, meg ...folytathatnám anyuka vagy!

Tücike said...

A menthetetlen ugyetlenkerol jomagam jutok eszembe.. szoval van remeny...