Sunday, January 11, 2009

Míg

a lányok apás szánkózáson voltak ma délután, én elkészítettem ezt a sült almát, amit a változatosság kedvéért Juttától tanultam.

Az almákból kivágtam a magházat, a helyét megtöltöttem rétegesen egy kis mazsolával, mandulával, rá egy kis mézet csorgattam, aztán jött egy kis darabka vaj, végül megszórtam pici vaníliás cukorral. Fél óráig sütöttem, ez idő alatt finom pihe-puhák lettek.


Egy kis vaníliás szósszal leöntve (de nélküle is) nagyon finom téli estéken. Szerintem.

7 comments:

amilgade said...

Nagyon jól néz ki! Nyami! Mi nyáron grillezünk almát, fahéjjas cukorral töltjük meg a magházat.

márta said...

Tényleg, a fahéj is jól illik az almához...

Kat said...

Mi dióval is szoktuk, úgy is nagyon finom:)

Anonymous said...

Vagy valamilyen savanykás (ribizli, megy) lekvárral, vagy marcipánnal. Meghoztad a kedvem, ma sült alma lesz. :)

Tücike said...

en is akarok sult almat.. :( na talan holnap lesz ido ra

iri said...

Jo otlet ,kosz

márta said...

Szívesen. :)