Thursday, February 26, 2015

# ilovemyjob

autókereskedők, panziók, éttermek, kis kávéházak, nagy kávéházak, ruhásboltok, ipari alpinisták, kávékereskedők s ki tudja még kicsodák könyvelésének elkészítése után választhattam:
biztosítási ügynök utolsó negyedévének vagy szülésznő-praxis komplett utolsó két évének gyürkőzök neki, mondom, legyenek a szülésznők, ha már így válogathatok, így
ez utóbbi napokban eme drága hölgyek számláival és kivonataival - miket két nagy nylon-szatyorban adtak át egyszerű összevisszaságban -
szóval ezekkel vívok hősi harcot, köztük halok hősi halált naponta többször is, de megéri, mert
egyrészt ebből élek, másrészt
egyikük bankkivonatain minden hónapban találok oly pénzösszeget, mit a messzi távolban tanuló fiának küld Zsebpénz Anyától címen, az online átutalásoknál szokásos plusz megjegyzésekhez pedig oly rövid, szívbéli üzeneteket írogat, hogy:
szeretlek! gratulálok a vizsgához! örülök, hogy szombaton hazajösz! puszi! hab dich lieb! hab dich lieb!...

avagy,
sose lehet tudni, mily szokatlan helyeken találni tanítást arról, hogyan kell élni, adni, szeretni...

(váratlanul rendelés érkezett, ezért némi téli álom álmodása után kinyitottam a bolt ajtaját is, szeretettel várok mindenkit)

9 comments:

Katalin said...

nagyon nagyon jó
csodás a keksznyomód, bár enélkül is tudni, hogy szeretettel készült:)))
kedves
hab dich lieb
:)))))
örömet okozott ez a poszt így reggel, ébredés utáni kávém mellé:)))))

csillag said...

Dejó keksz "stampilák" :)
És persze, hogy a szülésznőket választottad, nem is képzeltem volna el, hogy a másikat választod :D

Éva said...

Olyan jók az ilyen nem agyoncicomázott, egyszerűségében szép (nálad még üzenetet is hordozó) sütik!
Jó a munkát szeretni, mert azzal telik el a nap és életünk nagy része.

Éva said...

Ha lesz időd, kérek egy receptet.Nekem is van sütipecsétem itthon.

Monika said...

Ezentúl én is fogok az átutalásnál kedves üzenetet írni..:)
A keksznyomó csúcs!!!!!Nekem virágmintás van.Sütni kéne...:)Ki is készítem.:)

márta said...

:)

Leírtam a receptet ide:
http://diekuchenfee.blogspot.de/2015/02/keksz.html

Piroska said...

Jaj, te Márta, akkora de akkora szeretet van benned! Olyan nagy szeretettel csinálod, bármiről is legyen szó!

Éva said...

Köszönöm, megtaláltam a receptet!

Eszter said...

Köszi a receptet; karácsonyra kaptam sütinyomót, majd ezzel kipróbálom. :)