Wednesday, November 10, 2010

Múlt héten

új helyre tettem a madáretetőt, mert annyira nagy sikere volt, hogy ahogy kapkodták ki a magvakat a verebek meg a cinkék, fele lepotyogott a szomszéd területére és akkor baj ne legyen belőle, inkább új helyre tettem, az ablakpárkányra. Nem vették észre egy ideig vagy nem tudom, de most, ahogy itt ültem az asztalnál és olvastam valamit, megfigyelhettem, ahogy egy kékcinke végre felfedezte az új helyet és ahogy pillanatokon belül idecsődítette egy nagy csapat társát. Nem mondom, jó nagy hűhót tudnak csapni, és állandóan takarítani kell utánuk, pont olyanok mint a gyerekek, én pedig nem bánom sem a hűhót, sem a rendetlenséget illetve hát legyünk teljesen őszinték, néha szívesen világgá mennék, de mivel a világ kerek, úgyis mindig ide érnék vissza.






22 comments:

Gál Edith said...

:)))

Klári B. said...

:) hat igen... az ovis gyerekek is a folyosorol lestek a madareteton a madarakat... olyan elkvezettel csipegettek, hogy a gyerekeket alig lehetet bevinni a folyosorol :)

liv said...

Kellene nekünk is kitenni madáretetőt...vajon az ötödikre feljönnének a madárkák?

rojalka said...

Nekünk is van kitéve a barack fák ágaira.Olyan jó nézni a kis csapatot amikor lecsapnak a zsákmányra.
Még mindig szívmelengetőek a képeid.
:)

Nils Holgersonné said...

én csak azt nem értem, hol van nálatok rendetlenség (a madáreteton kivul) mert már egy ideje figyelem a képeidet, és minden olyan csinos, rendes, tiszta, én csak irigykedem, pedig nálunk még gyerekek sincsenek.

krisz said...

Ezzel én is pont igy vagyok.Néha világgá mennék,de aztán alig várnám hogy visszatérjek hozzájuk.

iri said...

Ez megint jo volt!Ez a vilagga menes!Eredmeny nelkul.

Erzsébet said...

"...nekem Te vagy a legfontosabb a világon..".és még én is ráismerek a frizurádra, habár csak képeken láttalak:D Szerintem is csak úgy süt az otthonosság a fotóidról...még illatoznak is.Köszönöm, hogy megosztod velünk.DE: én a legjobban azt szeretem, amikor annyira jól elvagy magatokkal, hogy még ránk se gondolsz :)Wie geht es mit der deutsche Sprache? Haben sie Pläne für sich selber?...vagy csak ezekről nem szeretnél írni...Legyél jól, Jó Márta!

márta said...

liv, ha éhesek, felmennek szerintem, vagyis hát fogalmam nincs...

köszi a szép szavakat mindenkinek

Erzsébet, ami a németet illeti, nem vagyok elragadtatva magamtól...tervek még csak lennének, bátorság és önbizalom, az nincs, de itt erről nem beszélek persze :), és köszönöm.

Thea said...

Nekem is a rajzon akadt meg a szemem először. Nagyon szép!
Ügyes volt, aki rajzolta/festette.

...és nagyon tetszik, hogy leírják a lányok a gondolataikat!
Nekd is volt kislányként naplód?

márta said...

Ezt a rajz Annától van, magamnak beragasztom az ilyen kallódó gyermekrajzokat vagy rajzrészleteket, és most megkértem írjon is nekem valamit mellé.
(Úgy emlékszem, én mindig is firkálgattam, de nem tartottam meg a régi dolgokat, nem is azért írtam valószínüleg.)

Thea said...

Gondolom, csak "örömhozó, bánatrontó" dolgokat írtál le!?
Ezért nem tartottad meg őket?

márta said...

Mittudomén.:) Nem emlékszem már. Most is vannak füzeteim, több is, hol egyiket hagyom el, hol másikat, és nem olvasom vissza, amit egyszer már leírtam, nem megőrzésre szánom.
A gyerekek dolgai, azok szépek, az teljesen más...

Thea said...

Igen! Azok a legbecsesebbek!

...és köszönöm! :-)

Én said...

Liv, Márta! Mi az ötödiken laktunk gyermekkoromban, és gerlét meg galambot etettünk az erkélyen meg a párkányon. Néha úgy emlékszem mások is feljöttek. Nálad mindig jó a hangulat Márti, renddel vagy anélkül! :)

L. M. Zsuzsi said...

Márta, Márta... :-) hogy te hogy tudsz sűríteni!!?!!
Szép, hétköznapi felvezetés, lassan emelkedik, aztán a vége hirtelen felcsap, és a kör egy félmondaton belül bezár, és minden benne van.

Anonymous said...

Sajnálom. De jön még tavasz, tudom :)

Anka said...

Úgy fogsz hiányozni, mint só a levesből ... mindig olvaslak, csak ritkán írok, de fontos vagy nekem!

Lepkevár said...

Márta, szeretném jelezni (ha véletlenül erre jársz), hogy akad nálam némi meglepetés számodra. :)

(És jajj-jajjj, hová járok én ezen túl lecsendesedni...?!)

L. M. Zsuzsi said...

Jaj, Márta, de nagy kár, itt Nálad mindig feltöltődöm... de talán most te szeretnél töltődni, vagy---
azért én be-benézek, beleolvasni a régebbi írásokba... és várlak vissza nagyon, a szájbertérbe :-)!

csillag said...

szép ez a november, de még szebb lenne, ha még írnál ide valamiket:)

Melinda said...

Márta, remélem nem gondolod komolyan ezt a visszavonulást:)
:( Várom a decemberi bejegyzéseidet és képeidet! Áldott adventi időszakot nektek!
Puszi, Melinda