Tuesday, November 30, 2010

Hát itt van

újra a tél...napok óta havazik, olyan szép minden. Advent van és idén nem csináltam koszorút, viszont vasárnap mi is meggyújtottunk mindenféle felhajtás nélkül egy darab kis mécsest. Az egyszerű ünnep is szép.
Ha medve lennék most tán elvonulnék téli álomra, olyan lassú és hallgatag vagyok, de mivel nem vagyok, arra gondoltam, holnaptól kezdve 24 napon át adventi kalendáriumot készítek itt a blogon. Egyszerű dolgok,  egy-egy fotó vagy néhány szó minden nap, ilyesmi, remélem sikerül. Köszönetképpen gondolom, hogy itt vagytok.
Boldog decembert!



17 comments:

Kóczi Csilla said...

Itt vagyok, itt leszek. :o)
Boldogságos ünnepvárást nektek!

Monika said...

Ó,Márta!!!!!!de jó lesz,nagyon várom!!!!!!
Én sem készítettem koszorút,"csak" meggyujtottam egy gyertyát.:)
Gyáva vagyok,mert inkább ezt eltitkoltam,hiszen ezzel kilógtam a sorból.Olyan jó,hogy már ketten!:)))
Meghitt Várakozást kívánok Nektek is!

Borzási A. Kriszta said...

ez az adventi kalendáriumos ötlet nagyon jóóó!
én is várom a szép képeket, sorokat!

Gál Edith said...

De még mennyire, hogy itt vagyok!!!
És én sem készitettem koszorút...már hárman vagyunk :)

Borzási Márta said...

Olyan jó, hogy csak él ez a blog! Nagyszerű! Várom a folytatást...

Koszorút én se készítettem, de az nem azt jelenti, hogy nem is fogok. Advent még tart... Áldott adventet!

Lepkevár said...

De jó, de jó minden...! :)

Magdi said...

én is itt leszek minden nap:) szeretem az adventi kalendáriumokat:)
és tetszik a mézes-szívecskéd is, látom abból is jut minden napra:)
gratula:)

Anonymous said...

Én köszönöm, hogy újra itt vagy. Sokat jelent ez...nekem :) Az meg, hogy nap nap után biztosan nem hiába nyitom meg a blogod, az igazi ajándék.

liv said...

Jövök... a reggeli kávémmal, mint mindig. :)

Klári B. said...

mar varom minden napra :)

Mike Adina said...

Én nagyon örülök, hogy valaki "nekünk" is készít adventi naptárt. Köszi.

Thea said...

Gira már leírta azt amit magam is szerettem volna!
Örömmel várom a holnapot!

Katalin said...

Én is várom, Veletek együtt itt vagyok
Olyan jó így:)))

iri said...

Mi(csodas) otleteid vannak.Milyen izgalom lesz minde nap!Koszi!

Zsuzsa said...

Én is várom. Előre köszönöm!

videkek said...

Hú, nekem most lett advent-érzésem, attól, hogy jöhetek majd hozzád a kalendáriumot nyitogatni! Már alig várom a holnapot!

L. M. Zsuzsi said...

Jajdejó, dejó!
Ó de jó lenne itthon is így létezni, h naponta adni magamból vmit a családnak... hm...