Friday, September 26, 2008

Igazából

nem nagyon történik semmi különös errefelé, de szvsz a semmiről lehet a leghosszabbakat írni. Meg aztán, nem tudom, más hogy van vele, de jó, ha az ember kétszer meggondolja, mit mond, meg mit ír - csak aztán ebből általában az lesz, hogy inkább nem mondok semmit, és azért az se jó.
A napok zöme azzal telik, hogy még mindig csodálom az őszt - de tényleg, sokkal érdekesebb úgy vinni reggel a gyerekeket iskolába-óvodába, hogy például fényképezőgéppel, és ők is figyelik, mi az, amit érdemes megörökíteni. Meg azért is jó, hogy így legalább nem az jut eszükbe például, hogy utálják a mateket. Az ráér délután is, hogy eszükbe jusson, és fehér hajszálakat szerezzenek nekem, míg kínlódunk a szorzótáblával és miegymással. Sok könnyáztatta matematikakönyv van errefelé.
Amúgy meg Anna már második napja lázas, beteg - lassan én is berekedek, az ebből eredő sok extra felolvasás miatt. Az óvodában Enikőhöz tegnap jött a szakértő hölgy, megfigyelte a csoportban, és azt mondta, hogy majd visszjön egy hónap múlva is - mert igazából még elég kevés idő telt el, mióta itt vagyunk, nem lehet még elvárni, hogy beszéljen. Visszatérni azért fog, mert szeretne neki segíteni, hogy több önbizalma legyen, aminek örülök, és szerintem néha nekem se ártana valami ilyesmi szakember. Sárának jól telt a kirándulás, bár elmondása szerint sokszor kellett "visszaküldje" a könnyeit, mikor eszébe jutottunk és hiányoztunk neki.
S közben már megint hétvége, ami azért jó, mert szeretek arra gondolni, hogy holnap nem kell korán kelni..s ha már így alakult, ugyancsak közben - megmutatom a ma reggeli képeimet is...


Ilyen sejtelmes kilátásaink vannak reggelente.


Az evangélikus templom tornya.


Egy óvodás, aki a piros kabátjával és aranyos mosolyával éppen derűt csempészik a ködös reggelbe...


Patak


A híd korlátja a pókok kedvenc építkezési helye. Mi nagyon szeretjük őket.

13 comments:

Mademoiselle said...

hjaj, ez a kis pók pont olyan szép hálót fon, mint az én Antonellám :-)

SKata said...

De jó ez a piros kép!!Egész felderültem tőle!

Adona said...

nagyon tetszenek a kepek :)

Noémi-Ruth said...

Annácskádnak is gyógyulást, nagyon át tudom érezni a helyzetét :)
Olyan jó, hogy megosztod az őszi képeidet, én is rajongok az őszért :)

márta said...

Olvastam Antonelláról...:) De komolyan, hihetetlen, mit össze nem fonnak ezek a kis pókik.

Renáta baba said...

Nálatok gyönyörűek a reggelek!!!
Gyógyulást Annának!!!

Anonymous said...

gyönyörüek a képek!Annának gyógyulást kivánunk!

Gabi said...

Juj Márti, ez tényleg valami gyönyörű!!

liv said...

Az ősz király! Nálunk még nincsenek "ennyire" őszi képek, de ez most jól esett!

Lele said...

Gyönyörüek a képek!

Babi néni said...

Az ősz a legtutibb hónap szerintem is. Nincs még egy hónap, ami ilyen színes lenne.

Nálam a hársfatea mézzel tényleg beválik a rekedtség ellen, egész nap azt iszom (otthon).

Annának és Neked is jobbulást! :o)

Anonymous said...

Nem is tudom mennyire személyeskedhetek, mert ugye nem ismerjük egymást, de azért ideirom, hogy remélem nem lettetek nagyon betegek mindannyian.
A vidáman mosolygó kis óvodásoddal nem lehet betelni. Szakértő néninek :).
A "könyvtárba" sem kell elzarándokolnom személyesen mert ha idejövök nálad többnyire akad valami nekem való, úgyhogy nagy lustaságomban még csak keresgélnem sem kell.
Nagyon jó nekem ez az olvasólista hogy van, köszönöm.
Meg a múltkori Turi Timi (jól emlékszem a nevére?) verseket is, merthogy én nem ismertem, és hát szegényebb voltam.
Én most századjára gondolom meg, úgyhogy veszek egy mély levegőt és az "az se jó"-ra való tekintettel gyorsan elküldöm ezt.
A

márta said...

Ez az egyik legkedvesebb komment, amit valaha kaptam, és milyen jó, hogy nem gondoltad meg százegyedjére...:)
A Turi Tímea versekre én is nemrég bukkantam rá, és rég volt rám ilyen nagy hatással valami. Szerintem minden szülőnek ismernie kellene őket.
Amúgy meg majdnem jól lebetegedtünk, de aztán mégsem annyira. Köszi az érdeklődést, igazán annyira jól tud esni, hogy nem vagyunk egyedül itt a messzi távolban...:)