Friday, September 5, 2008

Újabb érdekességet

fedeztem fel jártomban-keltemben...:) Regisztráltam ide, és ma készülök küldeni néhány képeslapot a világ különböző tájaira, ismeretlen embereknek, cserébe pedig, mikor ők jelezni fogják a honlapon, hogy megérkezett hozzájuk a küldemény, én is fogok kapni remélhetőleg néhány képeslapot a világ más különböző tájairól, más ismeretlen emberektől. A dolgok pontos menete megtalálható angolul a honlapon. Egyrészt: hátha így hamarabb fog gyarapodni a még csak elméletben létező képeslapgyűjteményem, másrészt pedig, a gyerekeket is szeretném bevonni ebbe, oly módon, hogy mikor egy adott képeslap megérkezik, kikeressük a térképen az adott országot, olvasunk róla valamit, ilyesmi.

4 comments:

Mademoiselle said...

Énisakarok!!! ez tök jó! :-)))

Tücike said...

Nagyon jó majom lennék.. (tüci pirul).
Az első levelem pont Finnországba megy, egy feketemacska tulajdonoshoz. Mi ez, ha nem sors? :D

márta said...

Hát én is mástól vettem át...
Amúgy meg gyerekkoromban gyűjtöttem utoljára valamit. Úgy látszik, ez már a második gyerekkor..:)

Mademoiselle said...

Nekem is Finnországba megy az első levelem! A második meg Portugáliába. Szuper ez az ötlet nagyon tetszik :-)