Tuesday, September 2, 2008

Mondjuk, hogy

mától fogva gyűjtöm a régi képeket, képeslapokat. Ez pont olyan, mint amikor egyik barátnőm azt állította, hogy ő gyűjti a városképes bögréket, és megkérdeztem, hogy hány darabja van már, aztán ő azt mondta, hogy egy. :) Azóta már van minimum kettő, mert én is vittem neki egyet a szülővárosomból. Szóval: nekem még nincs egy régi képeslapom sem, de attól még lelkes gyűjtő vagyok, és ha valaki véletlenül Grazban elmenne azon kis antikvárium előtt, ahol elég olcsón egy csomót lehetett volna venni (késő bánat, eb gondolat!), akkor jusson eszébe, hogy de lennék a helyében.

3 comments:

Anonymous said...

régi képeket én is gyüjtök:)Küldjek neked képeslapot?:)

márta said...

Tényleg? Küldjél, légyszi...:)

Anonymous said...

ok ird meg priviben a cimedet,légyszi:)