Sunday, September 14, 2008

Túl rövidek

a hétvégék. A tegnapi nap is például, úgy elröppent. Tibi vett az ebayen magának egy robogót. Én elintéztem pénteken a biztosítást és a rendszámtáblát, aztán tegnap elvonatozott érte és hazarobogott vele, de ezzel el is telt a nap. Közben mi elmentünk egy Kinder Klamotten Markt-ba, ami egy használt gyerekmindenféleség árusító rendezvény. Érdemes volt, mert például 3 euróért szép kis szinte új nagykabátot vettem Enikőnek, meg nadrágokat ( olyan nehéz nadrágokat beszerezni nagyobbacska gyerekeknek), és persze könyveket, játékokat, ilyesmit. Este még kimentünk a város végére, azzal a céllal, hogy majd én is megtanulok motorozni, de ez a terv csúfos kudarcba fulladt. Nem nekem találták ki az ilyen vagányságokat. De azért Tibi úgy gondolta, hogy ő még megy egy kört az erdőben, mert nem volt neki elég az egész napos döcögés, és persze, hogy találkozott az erdésszel, aki persze, hogy majdnem megbüntette, de aztán mégsem, mert felismerte, hogy ő az, aki a nyáron egyszer már kibérelte egy fél napra a város szép kis grillező helyét. Tibinek pedig nem jutott eszébe, hogy ha már grillezőhely, akkor juteszébe, szeretnénk jövő vasárnap délutánra megint kibérelni, mert akkor jön hozzánk vendégségbe a hétgyerekes család (mitisfőzzek, mitissüssek?!), és egyszerűen nem fogunk elférni a lakásban - szóval most elég ciki megint felhívni az erdészt, de hát aki nem szeretne ciki helyzetbe keveredni, az ne motorozzon ott, ahol nem szabad.

No comments: