Tuesday, September 23, 2008

Nem tudom, másnál





hogy zajlik, de errefelé a reggeli készülődés közepette én majdnemhogy komplett idegösszeroppanásokat szoktam kapni. Mindenkinek mindent előkészítek, és lehet épp ez a baj, mert ők közben olyan nyugodtan üldögélnek, mintha nem öt perc múlva indulna az iskolabusz, meg miegymás. Ilyenkor bújik elő a hárpianyuka, de az vesse rám az első követ...ugye...
Ezek a képek ma reggel készültek, mikor rájöttem, hogy Enikő ígyse-úgyse fog időben elkészülni, így hát legalább megörökítettem, miket csinál akkor, miközben már a cipőjét kellene húznia.
( Ui. A kupit és a konyharuhát, amivel a kiömlött kakaót törölték fel előtte - legyetek szívesek nem észrevenni.)

2 comments:

Renáta baba said...

Ha már igy figyelmeztettél a konyharuhára,kinagyitottam a képet(kiváncsiságból),jé,mi is ilyen kakaót iszunk,ami az ablakban van!!
Nagyon aranyos a lányod!!
A vendéglátás,hú,mennyi kaja lehetett,ez igen,biztos fincsik voltak a kaják!!

encóka said...

manöken lesz ebből, meglásd... :D