Wednesday, August 12, 2009

Az utóbbi

időben keveset voltam a kertben, de ma igen...virágot akartam szedni. Jó érzés volt aztán ilyen kosárral hazajönni, valahogy mintha barátságosabban köszöntek volna az emberek. :)
(Ó, és már megint nem tudom a virág nevét...)


A lehullott szirmokat is összeszedtem többek között.


Itthon szétosztottam a virágokat mindenféle kis vázába, edénybe, amit csak találtam. Normális vázám nincs is.


Mindhárom gyereknek külön csokrot tettem az asztalára.


Azt pedig este, Anne Shirley-felolvasás közben vettük észre, mennyire szépen látszik, ha átvilágít a lámpafény a vízen.

8 comments:

Tücike said...

az a sárga bozontos virág a legaranyosabb.
a csokivirág meg egyszerűen felfalni való... nyammm...

Maresz said...

Gyönyörű!! Mennyire fel tudja dobni a hangulatot egy csokor virág:))).

Klári B. said...

nagyon szepek, a nevet en sem tudom

iri said...

Nalunk is virit de a neve........

Magdi said...

nagyon szépek a virágaid:)én még nem láttam csokoládévirágot, nem is hallottam róla

Babi néni said...

A szomszédasszony legényvirágnak hívta, de szinte biztos, hogy nem ez a neve a sárga virágodnak. Ez ugye kb. olyan magas, mint te és cakkos levelei vannak? Ha igen, akkor megkérdezem, akitől az enyémet kaptam.

Viszont a helyes rózsaszínű virágodat megtaláltam. Kínai szellőrózsa. :o)

Itt egy kép róla.

Gyöngyi said...

Nagyon szépek és ötletesek a csokrok .

márta said...

Köszönöm, illetve hát a virágok nevében köszönöm. :)

Altair, igen, azt beírták aztán kommentben, hogy szellőrózsa, de hogy kínai is ráadásul, hát azt tényleg nem tudtam...:) Köszi. :)