Saturday, August 1, 2009

Valahogy

így néznek ki a szappanjaim most...Elég szépek lettek, és tényleg megkeményedtek annyira, hogy ki lehetett borítani őket. Most egy hónapi érési időszakra van szükségük, utána pedig tesztelni fogom őket. (Ez fontos, mert hiába szép valami, ha nem jó is, meg hasznos is.) Az enyhén barnás színűekbe csokit tettem, és mivel úgy az egész keverékbe egy kevés vaníliás illóolajat is - hát ennek van a legfinomabb illata. Talán praktikusabb lett volna valamilyen citrus illóolajat is kipróbálni, de mivel csak vaníliásat találtam, hát maradt ez. Nem rossz, nem rossz, csak nincs olyan tipikusan bolti szappan-illata.
Ui1. A fenti szemben levő szomszédok azt hitték, hogy süteményeket raktam ki az erkélyre hűlni.
Ui2. Meg kell állapítsam, hogy a férfiak nem értenek sem a szappanok szépségéhez, sem a szappanok illatához, sem ahhoz, hogy ezt legalább eltitkolják. :)



15 comments:

Lea Mónika said...

igy a kepeket elnezegetve...te csodalkozol, h a szomszedko sutinek neztek a szappanjaidat?:)):)):));))

kacskaringopia said...

Szerintem is sütikre hasonlítanak, de így még vonzóbbak:-)

Kriszta said...

Hú, nagyon jól néznek ki :)

Gyöngyi said...

Nagyon jól néznek ki és biztos hasznosak is lesznek. Különben kitűnő ötlet volt sütiformába önteni őket, annyira ötletes :)

kakukkfióka said...

Még a nyálam is csorogni kezdett a szép "sütik" láttán. :) Biztos nagyon jó lesz használni őket!

kiddos said...

a ferfiak egyik retege biza kiszagolna neked azt amit te belefoztel. s amugyis neked meg konnyu, hiszen te fozted meg ;)
igy konnyu valakire rahuzni a vizes lepedot... mint pl. amikor a gyerkoc nem tudja elhinni, hogy a manobol lehet a tokbol lekvart, kompotot, savanyusagot is csinalni, ugy, hogy siman ravagod... ananasz :D

Magdi said...

én is gratulálok a szappanjaidhoz...kár, hogy olyan messzi laktok...megszagolgatnám:)levendulásat is készítettél?
én úgy vagyok vele, hogy ha kapok ilyen drága, finom kis szappant-van pl.levendula illatú is nekem, akkor sajnálom elhasználni...talán meg kellene tanuljam én is készíteni és akkor használnám is:)))

Jade said...

Vanilias, csokis, ilyen formakban? Sztem komoly megeroltetes, hogy ne harapjon bele az ember...

Nelly said...

remek műveid vannak :) remélem a recept is megosztható lesz :)

encóka said...

képzeld, tegnap a vásáron láttam házikészítésű szappant is! azok valahogy formára szappanok voltak. és természetesen azokat is irtó drágán osztogatták...

Anonymous said...

:D Jó kis ipari mennyiséget gyártottál :P De nagyon ígéretesnek néznek, receptre és eredményre én is kíváncsi vagyok :) zerge

márta said...

Szívesen küldök receptet annak, aki kíváncsi rá, csak mielőtt ti is ennyi szappant legyártotok (tényleg sok lett egy csöppet :), szeretnék meggyőződni róla, hogy jó-e a recept (amit én sem tartottam be 100 %-an amúgy...)

Viki said...

Eszméletlenül jól néznek ki!:) Ha letelt a várakozási idő, akkor a receptre én is igényt tartanék!;-)

márta said...

Rendben. :)

Betti said...

Kérem én is a receptet.