Monday, July 18, 2011

A hétfő


reggeli borongásban és csendben egy libatoll-hegyet faragok és a barátaimra gondolok. Tintába mártott sercegő libatollal nagyon szépen lehet írni, el-nem -küldendő levelet egy képzeletbeli barátnak, vagy ha nem is képzeletbelinek, mindenképpen olyannak, akit sohasem felejtek.

Van néhány üres képeslapom. Ha megtalálom őket valamelyik bontatlan dobozban, ha megtalálom a postát is, szeretném őket elküldeni szerteszét a világba. Ha elolvastad idáig ezt a bejegyzést, és szeretnél kapni egyet tőlem, - nem baj, ha nem is ismerjük egymást, - küldj egy e-mailt (cím a profilomnál) a postacímeddel, igyekszem majd írni a reggeli borongásokban és csendekben néhány szívbéli szót. Csak úgy, hogy szebb legyen a nyár.

32 comments:

Piroska said...

Mar elore nagyon orulok a kepeslapodnak:))

Varom, nagyon nagyon!!!

Irtam mail-t is, abban van a cimem.

Ismeretlen vagyok a szamodra, de azert koszonom ha kuldesz nekem is kepeslapot!

Melinda said...

Drága Márta!
Nagyon örülnék egy tőled érkező képeslapnak :). Valami miatt nem tudtam megnyitni az e-mail címedet, ezért ide írom a mi lakcímünket:
Szabó Melinda
Constructorilor 14.
415300 Marghita
jud. Bihor
Puszi

kastanie said...

Márta, úgy olvaslak, mintha egy valódi regény szereplője lennél, meg az írónője is egyúttal.
Ezzel a képeslap ötlettel úgy érzem, mintha bekerülnék egy regénybe én is.

Borzási A. Kriszta said...

én is szeretnék tőled néhány sort:

Kiss Kriszta
str. Pădurii nr. 133
310059 Arad
ROMANIA

Éva said...

Kedves Márta!
Ismeretlenül is nagyon örülnék egy libatollal írott képeslapnak, úgysem kaptam még ilyet sosem!Szeretem olvasni a gondolataid, olyan mélyen látod a világot! És- szívesen viszonoznám a képeslapod, ha ráírnád a címedet!Szeretettel:Bergerné Figura Éva
Tompa, 6422
Hunyadi u. 21.
Magyarország

Monika said...

Igen,igen,szeretnék!!!!:)
Igazi Mártás gondolat.....

Katalin said...

én is, én is, mondta az egérke:))))

Florci said...

Ház a tóparton... ÓÓÓ, micsoda múlt-jelen találkozó lesz ez!!

marika said...

en is szeretnek!:)))

rojalka said...

Beállok a sorba....

Hajnalka Nagy said...

milyen mártás ötlet emez is! :) csudijónak tartom, s hátha én is kapok :)huh, izgulok ezerrel, h jusson lap, tinta, idő tán nékem is :)

márta said...

Köszönöm a bizalmat, nagyon fogok vigyázni a cimekre. A képeslapokat még nem találtam meg, de hátha majd holnap...minden nap ezt mondom. Majd holnap.
Én is várni fogom a reggeleket, hogy megirhassak egy-két lapot. Napközben nem sok idő jut rá, este pedig már teljesen fáradt vagyok. Nekem most ez a nyaralás.

Lehet, mégsem tintával irok...nem azért, de ahányszor tintával irtam képeslapot, mindig összemaszatolta az eső. Még megfontolom.

Mindig is szivügyem voltak a postaládák, a képeslapok, a kézirás, örülök, hogy van, aki még lelkesedik az ilyesmiért.

iri said...

Kedves vagy!

Mike Adina said...

én is nagyon örülnék!

Magdi said...

én is szeretnék:)és köszönöm:)

márta said...

Adina, Magdi, küldjétek el a címeteket, mert ha meg is volt, azokat sem találom. :)

niqoe said...

Kedves Marta,

kuldtem emailt,cimet.Orulok a szandeknak.Es varom a postast.Hatha ketszer csenget...(ez a poen kedveert)Eniko

lucia said...

Ha marad a képeslapokból, a tintából, és kitart a "levélírókedved", én is szeretnék egy lapot tőled. Jaj, de mennyire. Miután elolvastam, beleteszem a Leuchtturmba, ott őrizgetem, és könyvjelzőként is funkcionálni fog.:)

ZsuzS said...

Nagyon szeretnék én is egy képeslapot tőled, de feltétlen legyen rajta a címed, hogy tudjak én is neked írni.:)

Gree said...

Kedves Márta!

Én is szívesen olvasnám a személyesen nekem íródott képeslapot....de már annak is örülök, hogy létezik az internet világa és itt olvashatlak.

Köszönöm,hogy megosztod velünk gondolataidat.

Hajni-Lea said...

Kedves Márta!
Szeretnék én is egy képeslapot kapni tőled, mint képzeletbeli baráttól:). Igy is Nagyon jó olvasni gondolataidat, köszönet értük:)

márta said...

Gree, ha gondolod, küldd el a címedet, mert kitalálnom eddig még nem sikerült. :)

márta said...

ZsuZs, a tiédet sem tudom. :)

liv said...

Hű, ez nagyon jó lesz! Várom. :)

Lea Mónika said...

lesz annyi képeslapod, Márti?:))

Ilona said...

Már a gondolattól is meleg a szívem. Kézzel írott képeslap. S ráadásul tőled. Szeretni fogom.

ritarozi said...

A férjem jegyezte meg épp a minap, hogy mindig nagy vehemenciával nyitom a postaládát, és rossz látni a fancsali képemet, hogy csak reklámújságokat rejt. Nagyon szeretek levelet kapni. Épp ma merengtem azon, hogy az a bizonyos első szerelem kamaszként azért is olyan szép emlék, mert nem volt még mobiltelefon, meg e-mail. Van egy cipősdoboznyi levelem.
Azt meg már végképp nem fogod elhinni, hogy tegnap, meg ma hallgattam ronggyá annak a filmnek a zenéjét, amelyiket ismeretlenül te küldtél nekem :) Persze nem tudom a címedet, pedig küldenék innen is képeslapokat a projetedhez! :) Megírod?

márta said...

Lea, kirendelődnek azok a lapok, ne aggódj. :)
Rita, fogadjunk, hogy a Falling slowly-ra gondolsz...:)

OLGA said...

Most latom ,hogy kepeslapokat kuldesz,azoknak akik ezt szeretnek,talan meg nem kestem le a jelentkezest en is szeretnek kapni ,de addig is nekem minden bejegyzesed draga es potolhatatlan.
Dombi Olga
str Primaveri Nr 1
Balc jud Bihor
Romania

Natimi said...

Szeretnék én is egy tőled kapott képeslapot őrizni:)
Persze,ha még van képeslapod és kedved!Én várni fogom:)

Nagy Timea
str:Principala nr:69
537012 Cechesti
jud:Harghita
Románia

honfiviki said...

Én inkább a ti címeteket kérném :)

Anonymous said...

ha lehet, én is a Te címedet szeretném. jobbá válok mindig itt, megköszönném.
evikalevelei@gmail.com