Tuesday, July 19, 2011

'Hotty ván?'

A gyerekek magyar nyelvre tanítják kis barátnőjüket, aki ahányszor csak meglát, megkérdezi, hotty vátyok.
Mikor hogy.
Mikor bevásárlás után csomagokkal, esernyőkkel, levetett kardigánokkal megrakodva araszolok felfelé a hegyre, és nagylányaim két éveseket megszégyenítő könnyáradattal zokognak, mert nem szeretném, hogy 10 centért színes rágógumit vegyenek maguknak az út szélén felállított automatából, akkor - nem annyira jól.
Aztán pár lépés után lassítok, lepakolok mégis szépen, sorban mindent az út porába. A szatyrokat. Az esernyőket. A kardigánokat. Az anyai szigorúságot. Előhalászom a pénztárcámat, a pénztárcából három tízcentest, majd jóságosan szétosztogatom őket a felragyogó maszatos arcúaknak.
Veszíteni tudni kell.

12 comments:

Éva said...

Kellenek az ilyen veszteségek:-), hogy örömöt lássunk más arcán.
Nehezen megbocsájtunk meg magunkban ilyen esetben a következetes erősségünkért.
Kell a kivétel!:-)

Mike Adina said...

Milyen jó,hogy elmondtad. Nekem folyamatosan emlékeznem kell erre.

Katalin said...

de szerettem volna , ha nekem ilyen anyukám lett volna...

Monika said...

Én is ilyen voltam és azt mondták mindig a rokonok,hogy nem vagyok következetes. EDDIG el is hittem,most már nem,mert te is így csinálod.:)

Monika said...

És örülök,hogy jobban váty.:)

iri said...

Tetszenek a kepek!

† Nightmare † said...

Ó, nagyon aranyos lehet a kislány. :) Kis kedves. Olyan jót mosolyogtam rajta. :)
Én is ilyen anyuka szeretnék majd lenni. ^-^

Gál Edith said...

:)
Ezek szerint nem vagyok egyedül az ilyen "veszteséges"-érzésekkel...
És hamarosan -ha a Fentvaló megsegit és Ő is úgy akarja, és TALÁLKOZUNK- akkor én is megkérdezem majd, hogy: "hotty váty"? :)
Én már nagyon-nagyon várom!!!!!

márta said...

Én is várom. Jó lesz. :)

liv said...

Szép, és megnyugtató. Én is így veszítek minden nap.
(Azt hiszem, mindketten nyerünk ilyenkor egyébként....)

Lea Mónika said...

haláli:)

betti said...

Szeretem olvasni a gondolataidat!