Tuesday, September 29, 2015

három szó

 
vár rám, ahogy bekapcsolom így korán reggel a laptopom: 
y  o  u    a  r  e    b  e  a  u  t  i  f  u  l
a háttérképem rendszeresen újul amúgy, nem is olyan kicsi kezek sikerítenek oda olyan képet, szólást, mondást, ami illik a szívek aktuális óhajához.
(na jó, általában egyszerűen csak kutyás háttérképeim szoktak lenni.)
de most kutya helyett valakik csupán csak szépnek látnak.
s én tudom, hogy így van, mert én is szépnek látom ezt a világot,
a sebeivel, bűneivel, rútságával együtt szépnek.
mert szeretem. 
s mert minden egyes akármilyen apró tiszta, önzetlen tett eszembe juttat valamit:
nem szabad feladni, van remény. mindig van remény.
( s míg így lesz, kiállok az út szélére, a dombtetőre, a ház elébe, onnan hirdetem szerteszét.)

8 comments:

L. M. Zsuzsi said...

olyan jó, hogy vagy, Márta!

iri said...

Gyonyoru kepek!

Timi said...

Csodaszépek ezek a fotók!!!
Szóval szereted a kutyákat? :o)

csillag said...

Szép vagy, persze hogy szép. Mosolygok.
És mondd meg E.-nek, hogy ő is szép.
(Olyan jó, hogy engedi még, hogy kitedd a fényképeit a blogra :D )

Katalin said...

de jó:)de szép

Katalin said...

Kányádi Sándor: Felemás őszi ének
építsd föl minden éjszaka
építsd föl újra s újra
amit lerombol benned
a nappalok háborúja
ne hagyd kihunyni a tüzet
a százszor szétrúgottat
szítsd a parazsat
nélküled föl újra nem loboghat
nevetségesen ismerős minden
mit mondtam, s mondok
nehéz nyarunk volt, itt az ősz
s jönnek a téli gondok
már csak magamat benned
és magamban téged óvlak
ameddig célja volna még
velünk a fönnvalónak

márta said...

De rég olvastam ezt a verset, mennyire találó az életünkre, ugye? Köszönöm.

hédi said...

Köszönöm Katalin ezt a gyönyörű verset. Elmentem. Hédi