Thursday, November 15, 2018

A fényről akartam írni.

Legalábbis azt a feljegyzést találtam egy, a tennivalók listáját tartalmazó kis papírdarabon a füzetembe rejtve, hogy: a fényről írni. Mintha ez is csak egy hétköznapi, szokásosan elvégzendő feladat lenne az összes többi között, nagyjából ugyanakkora fontossággal, mint nem elfelejteni joghurtot venni, vagy kitölteni és visszaküldeni a nyomtatványt a betegbiztosítónak. Hogy mit akarhattam írni a fényről, már nem tudom. Ha csak azt nem, hogy túl kevés van belőle. Vagy azt, hogy napok telnek el anélkül, hogy esélyem lenne felé fordítani az arcomat. És hogy hiányzik. Az égről, a szemekből, a gesztusokból, a mindennapi tennivalókból. Nem maradt belőle más, csak valami homályos vágyódás. És egy tennivalók közé zsúfolódott aprócska, oda nem illő emlékeztető egy kopott füzetből kihulló listán, a saját, kissé görbe kézírásommal: a fényről írni. Mindig csak a fényről, ha nem most, hát majd, egyszer...


6 comments:

kovtama said...

Gyönyörűek ezek a képek, mint mindig. :)

muzsika said...

Mindig a fényről írsz..:-)

Piroska said...

Muzsika kommentje után jöttem rá, hogy én fény helyett fenyőt olvastam 🤣 Pedig a szememmel sincs gond és még eléggé fiatalnak is érzem magam... hát ilyent... lehet, közeleg a Karácsony...🤗

Katalin said...

dejó, hogy írtad, majd'elfelejtettem
a fényről kell
♥♥♥

L. M. Zsuzsi said...

Én is ezt akartam mondani, hogy hát tényleg, te mindig a fényről írsz!

L. M. Zsuzsi said...

A fotók is olyan szépek!