Wednesday, May 14, 2008

Aranyat ér ez a

kis rét a házunk mellett. Merthogy bármikor kimehetnek oda a gyerekek, és pont odalátok...Kell egy kis szabadság nekik. Eddig még nem laktunk olyan helyen, hogy nyugodt szívvel leengedhettem volna akár az udvarra is játszani őket egyedül. Itt is vannak veszélyek, mert például a domb mellett jár a piros vonat, de oda nem szabad menniük és remélem, még nem tartunk a lázadó korszakban, hogy azértis oda akarjanak menni. Éreztetni akarom, hogy megbízom bennük. Persze ez nem akadályoz meg azon idegesítő szokásomban, hogy ilyeneket mondjak állandóan: Vigyázzzzz!!! Nehogy le, ki, eless, nehogy ez meg az történjen... Például az előbb azt mondtam: Vigyázz, nehogy eltaposson a buldózer! És idegesítő az a szemtelenség is, ahogy szemforgatva már helyettem fejezik be a mondatokat...Na, csak lazán és bölcsen, és okosságosan az anyáskodással...

5 comments:

Rena said...

Még amikor nem voltam anya meg feleség sem már anyáskodva intettem, figyelmeztettem, tanácsoltam volna (ha lett volna kit) csoporttársaimat kirándulások (és nem csak) alkalmával amikor nekem veszélyesnek tűnt a sziklamászó, vizbeugró, barlangászó stb. tervük. Idegesítő lehettem :) Nem hiszem, hogy leszoktam volna ezen idegesítő tulajdonságomról, sőt...

idrah said...

Én is parás anyuka vagyok, ennélfogva nálam is "repkednek" az ilyan jellegű felkiáltó mondatok... Próbálom magam nevelni, meg bízni a gyerekek ügyességében, de nehéz...

SKata said...

Márta!Rét,kontra buldózer???Hát hogy van ez:)))?!

márta said...

Kata, még nincs kész a ház körül a járda, aztán itt kószál néha egy buldózer, de már megszoktuk...:)

Anonymous said...

=))=))
na ezen AKKORAT szorakoztam:)))
koszi, marti, a vidam perceket:D:D:D