Tuesday, May 6, 2008

Vagány lenne,


ha nem lennék annyira hebrencs, mint amilyen vagyok. Hanem ha mondjuk van valami, akkor várok egy-két napot, aztán szépen megírom, ha már feltétlenül mindent le kell ide írni nekem. Igen, az oviról van szó...Van, aki tudományos felfedezésekre jön rá, van, aki életet ment nap-mint-nap, én pedig ilyen ovis-sulis pósztokat gyártok...Na jó, igazatok volt, nem is olyan rossz ez az ovi. Legalábbis egy nyugodt, mosolygós Enikőt találtam, mikor érte mentem, és ennél többre nem is vágyok. Holnap már három órányira hagyom ott, és azt hiszem, ez lesz a szokásos napi ovi-adagunk.
Amúgy, a német blogon említettem már, hogy tegnap volt foci a lányoknak, és ugyan Anna nem akart játszani, de Sára egész kis ügyes, rugott is két gólt. Csak csodálom, ahogy kitart, pedig sokszor még én sem értem, hogy mit akar tőle az edző...Két hét múlva lesz Erfurtban meccsük, ahol az ottani kis lánycsapat ellen játszanak. Na, hát ilyesmik vannak...

1 comment:

idrah said...

ÓÓÓÓÓÓ, de örülök!!! :-))))) Egyébként én megfigyeltem magamnál, ha valahol valami rosszul indul, rosszak az első benyomások, élmények, akkor tuti biztos, hogy utána nagyon jóra fordul a dolog... ;-)