Saturday, May 10, 2008

Ilyen


édes kis kenyérkéket sütöttem ma...

7 comments:

Anonymous said...

kinek a szivet vagtad kette? :)
fajdalmas volt?
amugy milyen izu? schmack gut? :)

Klári B. said...

de aranyos kenyerkek...volt ennyi formad vagy kiivagtad es tepsibe raktal tobbet?

márta said...

Persze, hogy jó ízű...:), kicsit több tésztát készítettem, és a nagy kenyér mellé még befért egy kis forma-tepsi is a kis kenyerekkel. ( Forma-tepsi: 8 kis szív-forma egymás mellett...) Amúgy máskor is volt már olyan, hogy elkészíthették-formázhatták a saját kis kenyerüket, és az sokkal finomabb persze, mint a rendes nagy.

liv said...

nagyon helyesk!

Laszlo said...

:D
Én akarok kenyeret sütni.
Leírtad a receptet egyszer ide a honlapra? Vagy csak normális kenyértészta?

márta said...

Leírtam, oda, ahova a nagy kerek kenyér fotóját feltettem...

Anonymous said...

de ennek belole egy kicsit...komolyan mondom, megehesedtem:))