Thursday, May 8, 2008

Ezt a könyvet


az ebayen rendeltem meg...Aki nem tud németül, az is kitalálhatja, hogy miről szól...:) Nnnna, most már könyvem is van hozzá, úgyhogy gond már nem lesz a felvilágosítással. Amúgy Sáráéknak volt már a suliban valami ilyesmi, de inkább azon volt egyelőre a hangsúly, hogy megtanítsuk a gyerekeknek, melyek a jó és melyek a rossz érintések, mit nem szabad megengedni, idegennel nem szabad sehova menni stb. Ezt a Fráu velem beszélte meg, és megkért, hogy én mondjam el Sárának, hogy jobban értse. (Egyébként belenéztem a könyvbe, az egész egy történetbe van burkolva, amikoris egy óvodás kislánynak testvére születik, és közben persze kérdések fogalmazódnak meg a kicsi fejében...Kicsit mintha zavarban lennék, de ha legyőzöm, akkor megmutatom a lányoknak is a könyvet...:)

6 comments:

Laszlo said...

:)

S ezt mikor fogod elmagyarázni a lányaidnak?

márta said...

1. Mikor megint érdeklődnek.
2. Valamint, amikor leküzdöm a már említett zavaromat. :)

Laszlo said...

:)

Na! Szuper!

Szeretem, ha nem gólyáznak a szülők, míg a gyerek megtudja máshonnan.

Babi néni said...

Te, ez nagyon jó. Kéne ilyen könyv nálunk is.

Én elég "paramama" vagyok, szóval szegények már amióta beszélni ismétlik az összes intelmemet kérdésre. Többek között azt is, hogy idegen bácsi nem érintheti meg őket sehol, ha ők nem akarják. Egyébként nem is szólok rájuk, ha nem köszönnek idegennek.

És képzeld, ha lányom is lenne! :o)

márta said...

Elég "szókimondóak" a képek, ezért várok még egy kicsit...de nagyon fontos, hogy jó információkat kapjanak, lehetőleg minél természetesebb "előadásban"...Bár vihorászás mindenképpen lesz.

Laszlo said...

Aztán kitudja miért fog Enikő imádkozni?

:))))