Wednesday, February 17, 2010

6. Örülj, hogy

csak kicsit beteg,
örülj, hogy tud már olvasni,
hogy picit kisütött a nap és végre
van kedved elővenni a fényképezőgépedet, meg
úgy egyáltalán.





7. Vedd észre mondjuk
egy ideig csak a pirosat.




8. Kapjál váratlanul szépen becsomagolt kis küldeményt.
Egy üvegmedált a helyben lakó barátnődtől, de
olyan üvegmedált, mely akkor sem törik szanaszét, mikor
sorban az összes gyerek leejti persze.



9. ( Ez csak akkor megy nekem,
ha kifejezetten bolondos jókedvem van.
)
Menj az utcán és mikor szembejön valaki,
már messziről úgy mosolyogj rá, mintha
ismernétek egymást,
pedig nem is, ugye.
Általában rámköszönnek ilyenkor aztán meg
gondolom, törik a fejüket, ki lehetek és miért is
köszöntek ők nekem.
Én sem tudom megmagyarázni, miért
csinálom ezt.

10. Közel már a tavasz, még ha
nem is látszik, addig is,
állj meg nehéz szatyraiddal a parkolóban
bevásárlás után és nézz föl az égre, olyan
szép, ahogy csendben szállingózik a hó, csak
arra vigyázz, el ne üssön a végén nekem egy
autó vagy valami.

11 comments:

iri said...

Orvendek hogy ratalaltal a folytatasra!A 100-ig ugy e meg van nehany!Nagyon elethuek a kepek is!

ritarozi said...

Én tudom ám, hogy miért csinálod az ismeretlenekrevigyorgós játékodat. Hát mert Márta vagy. Köszönöm a mai :)-t is!.

Unknown said...

vártam már a folytatást, köszönöm...

Monika said...

A végén egy olyan jót nevettem,hangosan...olyan jóízűt!!!!én is vártam már.:)Amikor mentem a listámon,láttalak és azt mondtam:
na,vére,de jó!:)

Gál Edith said...

Ugy látszik, minket( engem és Mammkát) egy Lélek vezet, mert tökéletesen leirta azt, amit irni akartam neked :)) Én is nagyon vártam már az új bejegyzést! Nagyon jó olvasni az irásaidat!!!
Még sokat és sokszor kérek belőle!!!
Gazdagon áldjon meg Téged, Titeket a Fentvaló!

Babi néni said...

A picit betegséghez is jár egy nagy jobbulást!

Lele said...

Örvendek a folytatásnak és a 100ig se fogunk biztos unatkozni.
Off topik:"Szösszenetek" 3ik évfordulójára kívánok további jó írásokat és gyönyörü képeket.
A tavaszi napsütés is csak elöbúj majd!

Anonymous said...

:-) Jobbulást kívánok a leánynak! :-) Meg még sok mosolyt! :-)

márta said...

Köszi mindenkinek.

Anonymous said...

Szia Márta,

Nagyon tetszik ez a bejegyzésed. Igen, jön a tavasz...én is érzem.
Zsófi (tudod a kenyér-receptes)

ellandras said...

Isten megajandekozta egy jo baratomat es feleseget 5 mar a felnottkorba erkezett tiszteletre melto gyermekkel.A legnagyobbik Marta,akinek ferjhez menetele elott nehany evig a felesegemmel egyutt lelkigondozoi lehettunk kedves bizalman keresztul.De nemcsak oerette,miota olvasgatom a Szosszeneteit (lehet csunyanak hangzik a maga szo,de az onozo tarsalgastol raz a hideg)a Maga Marta-sagarol is messzire erzodik:Nem sumakol,epp annyira a Jezus terdei elott van,mint akarmelyik olyan ember,aki-k-nek nem megy maskepp.Tisztelettel Sipos Andras(a fent emlitett Marta nehany honapja,vagy mindjart egy eve Budan egy kis sajat suttetesu tesztakkal cukraszdat mukodtet Asztalka a cime,s valamilyen szinten ott is Narnia van:vig-asztalka...)