Tuesday, June 14, 2011

Nem érdekes. Ne olvassátok el.

" a köveket akkor is jó bedobálni a vízbe, ha egyetlen hullám se jön a lábadhoz."
Váltig állítom, hogy ilyesmi kölcsönkért mondatok éltetnek egyik napról a másikra a világ(háló)nak ezen csöppnyi sarkában, ahol én lakom.
(Nem tudom, mindenki egyik napról a másikra él-e, vagy csak én vagyok ilyen bátortalan.)
Számomra a virtuális lét ugyanolyan szép és veszélyes, mint a kézzel-fogható, szemmel-látható.
Négy nap hálótlanság után hazafele autózva arra gondoltam ( s nem állítom egy szóval sem, hogy nem jut eszembe sok-sok bejegyzésem, levelem előtt-közben-után), minek egyáltalán visszajönni, minek írni a sok-sok üzenetet a palackban.
Minek köveket dobálni.
Egy dolog miatt:
mert jó.
(Ennél bonyolultabb válasz úgysem tudna meggyőzni.)

17 comments:

oximoron said...

:)

Jade said...

Az utolso mondatot meg megtoldanam: ... es azert, mert olyan sok jot osztogatsz itt nekunk, olvasoknak! En szemely szerint nagyon sokat kapok, ahanyszor benezek ide, ezuton is nagyon koszonom!
Igenis vannak hullamok, csak nem a Te latokorodon belul :)

Éva said...

Van, aki csak olvas( én pl.) nálad, mert nem régen fedezett fel. Jó itt, mindig megnyugszom.Köszönöm a hullámokat, melyek felém áradnak.

iri said...

Ha mar azt irtad "ne olvassatok el"
muszaly elolvasni!
En is szegenyebb lennek a vilaghalo nelkul.Jo par kedves baratnovel!

Szentpyr said...

másképp írtok Eszterrel (másképp jól), én meg magamban, egy lapra írom a neveiteket...

Kóczi Csilla said...

Nem fogadtam szót. Csakazértse. :)
Köszönöm a mai útravalót.

Katalin said...

néha szomorú leszek én is, ha nem válaszolnak, hiábavalónak tartom az ügyködésem...de mint minden, ez is csak átmeneti:)))

OLGA said...

HA nem irunk akkor is olvasunk es hianyzik ha nem irsz ...

Éva said...

Milyen sok félék vagyunk. Én örülök, ha írnak, de nem szomorodom el, ha nem.
Olvasni is jó másnál, ha valaki nem ír, hát nem ír.
A blogot magamnak is írom, ha jön valaki, és olvas, sőt ír is, akkor az csak hab a tortán.
Köszönet érte.
Blogot írni jó, magam miatt is "ügyködöm", ezért nincs szomorúság bennem, ha nincs olvasója egy írásnak.
Ez önzés?:-)))Ugye nem csak az? Mondjuk úgy, hogy szabadságot adok az olvasóimnak.Így már mindjárt más!:-)

márta said...

Igen, a szabadság nagyon fontos. Azt hiszem, szinte mindennél fontosabb.
Nagyon köszönöm, hogy irtatok, nem csak most, de mindig. Ez a bejegyzés nem szomorúságból született, és egyáltalán nem a visszajelzések hiánya miatt,(hiszen vannak), mert azt hiszem, tudok velük és nélkülük is élni. Nyilván sokkal édesebb az élet, ha vannak.
Csak egyszerűen volt néhány napom, mikor csakis néhány hús-vér emberrel találkoztam, meg egy cicával, és elképzeltem, milyen lenne ebben a leszűkült világban élni.
Lehet, egy szép napon tényleg ez lesz, bármelyik nap, mert nem tudom megigérni, örökre maradok. És ilyet én sem várok el senkitől.
De amig itt vagyok, szeretnék annyi követ bedobálni a vizbe, amennyit csak tudok, ha másért nem, akkor a játék kedvéért.

Hajnalka Nagy said...

nem érdekes?! dehogynem! nagyon is! meg amolyan felhívás keringőre, ha ilyeneket írsz, h ne olvassátok el :D:D
Kellenek a világban a Hozzád hasonló kődobálók! Ezt ne feledd!

Monika said...

Ilyen cím után olyan kiváncsi lesz az ember,hogy még inkább elolvassa.:)

Bodza said...

:))))

Anonymous said...

"Csak az olvassa...
versemet,
ki ismer engem és szeret,
mivel a semmiben hajóz
s hogy mi lesz, tudja, mint a jós,

mert álmaiban megjelent
emberi formában a csend
s szivében néha elidőz
a tigris meg a szelid őz."

Én ismeretlenül is gyakran olvasom kedves ,hihetetlenül stílusos soraidat ,amikért most ez itt a köszönet.... :-) Erika

márta said...

Mindörökké József Attila :)

Strugamano said...

Jó dolog játszani, csak úgy dobálni, de hullámokat kelteni is jó. Én hozzád hazajárok.

márta said...

Ez szép.