Friday, October 26, 2012

Ritkán

megyek be a városba, ezért minden egyes út különleges. Könyvtárba menni ünnep. Ebédre sajtos zsemlét eszünk ilyenkor az utcán, közben a gyerekek elmélyednek saját külön kis világukban.
Közben a fákról csak hullanak és hullanak a levelek, s láttam néhány idős hölgyet, akik nagyon szépen voltak felöltözve.
Kétségbeejtő kis hétköznapi bánataink enyhítését pedig sose mástól várjuk: teát főzünk, könyveket veszünk elő, szép csészéket, gyertyát, almát, csokoládét, (mindezek közül legfontosabb: a csokoládé).
Minden este zsoltárokat olvasok fel, mindenkinek külön-külön, s minden este másnapra teszem el a féligkész félpár zoknit.
Szép álmokat az egész világnak!

12 comments:

Gonda Hajnalka said...

Olyan kellemes nézni, ahogy meghitten olvasgattok...békésen...csendben...
Mikor lesz nekem ilyen? Szerintem soha! Az én lányaim nem ilyenek! Csend csak akkor van, ha éppen alszanak. Bár a nagyobbnál akkor sem...mert érdekes hangokat hallgattat velem!
Minden jót nektek!

kovtama said...

Annyira kedvellek!!!!!

VRJúlia said...

:)

lillacska said...

de jó volt ezt olvasni és látni:)
sok ilyen szép napot nektek!

niqoe said...

Hat van ennel szebb? Es kell ennel tobb?

Eniko

ildikó said...

hm, nekem ez a kép olyan Jane Austen-es hangulatú, nagyon tetszik. Nóri puszit küld nektek:)

Hajnalka Nagy said...

élmény volt olvasni s a képek, hmmmmmm... csodaszépek!
legyen ünnep minden nap azt mondom :)
tegnap egymagam mentem a városba, s olyan szép volt pár percig az őszben végigsuhanni :)

p.s.: a jól öltözött öreg néniket imádom, annyi élet sugárzik róluk, még ha némelyikük mogorva is, mert találkoztam olyannal is, de él, szép, kellemes megjelenésű s nekem olyankor épp elég, h a nap azon szaka szép legyen, csak mert láttam, csak mert részese voltam az élménynek :)

Bridzsitta said...

Egy ilyen kellemes nap után kellemes az ébredés is

csillag said...

de szép az asztal! meg a királykisasszonyaid:)

Eszter said...

Ez olyan csodálatos, alig várom, hogy mi is ilyeneket csináljunk.. Addig is sütiket sütünk. :)

liv said...

:) Most jöttem meg a könyvtárból épp...igen, ünnep van! Gyönyörű képek, szépek vagytok!

majusvan said...

Kis hétköznapi bánataim közepette jó volt ezt olvasni:), a képek csodásak, mint mindig.