Thursday, February 4, 2016

Szeretem

a korai kelést, szeretem az esőt és dolgozni is szeretek.
Csak így egyszerre nem szeretem őket.
Olyan ez, mint egy mondat, minek külön-külön minden egyes szavát érteni vélem. Csak magát a mondatot, na azt nem értem, sehogysem.
Korán és esőtől ázottan kezdődnek mostanság a napok.
Majd hallgatagon,  kanyarogva folytatódnak a város fele be, hogy ott vegyem fel végül a - nyugodt kis lényemnek annyira érthetetlenül - rohanó ritmust a munkában, hol tegnap abbahagytam volt.
Délután viszont - paprikás krumpli kevergetése közben történt éppen! - visszajött a hegyre a Tél.
Mert nekem nem számít, tényleg nem. Ha esik, ha fúj, felhúzom a piros gumicsizmám és megyek.
De erdőben barangolni, gondolkodni, csodára várni, s rájönni arra, mennyire szeretlek,
mégiscsak hóesésben a legszebb.

10 comments:

Bea said...

Milyen szépet írtál ma. Megállt tőle ez a pár perc így este tizenegy körül. Köszönet érte.

Bea said...

Ó, és a képek is.

márta said...

hédi said...

"nyugodt kis lényem... paprikáskrumpli...erdőben barangolni... s rájönni" - ezek olyan közel állnak hozzám is. Én is így érzek :)És a képeid is olyan szépek Márta. Köszönöm :)

Katalin said...

gyönyörű

és a fordítottjára gondolt valaki, aki azt írta egyszer, hogy a "Nincs semmi baj" mondat egyben a legvigasztalóbb pozitív mondat, külön-külön szedve a szavak önmagukban meg mind negatív ...


Narniás szépségű csodaképek születnek nálad

Piroska said...

Köszönöm...

Csipkerózsa said...

Hogy ez nekem mennyire hiányzik! Csak egy aprócska manócskával nem kelhetek útra az erdőben esőben...
Köszönöm ezt a mait.

Tulipánt said...

Nagyon szépen fogalmazol és írsz. Gondolataid régóta lenyűgöznek. Mesés környezetben lakhatsz.
És még sorolhatnám...

Katalin said...

blogböjt van? :)))))
hiányzol

márta said...

Neeeem. Nincs időm írni az életről, mert élem. :)))