Thursday, May 22, 2008

Ma hajnalban, mikor

felébredtem, próbáltam visszaidézni a hét évvel ezelőtti napomat, mikor kicsi Annám megszületett. Nagyon meg vagyok hatódva. Mert benne csak szépet, jót és kedvességet kaptunk. Most olvastam ezt: "a gyermeket tisztelettel kell fogadni, szeretetben kell nevelni és szabadságban kell elbocsátani” (Rudolf Steiner). Tehát a mai nap az ő várvavárt napja; még elő kell szednem a(z ebay-en) rég beszerzett és dugdosott ajándékokat, tortát sütök, meg ilyenek. Reggel vittünk egy kis sütit, ilyesmit az iskolába is, és mondtam a gyerekeknek, hogy Anna szülinapja van, ők pedig annyira körülvették, ölbe kapták, simogatták...Az én kicsi lányom pedig, aki persze a világért se nyitná ki a száját a suliban, csak állt széles mosollyal, és csillogott a szeme. Szóval, boldog szülinapot, Anna! :)

17 comments:

Anonymous said...

Elsőként kívánhatok boldog szülinapot Annának?! De jó!!! (mindig lemaradok az ilyesmiről:)) Hát akkor Isten éltesse sokáig, maradjon mindig ilyen édes, mosolygós, kedves kislány!(vagy inkább mostmár nagylány?:) Nektek pedig továbbra is bölcsességet a nevelésében, elengedésében!

márta said...

Köszönjük!:)

Klári B. said...

En is kivanok neki Boldog Szuletesnapot! :) Amugy elkepzelem Annat allni szeles mosollyal, es turni amint olelgetik. :)

Adona said...

en is kivanok boldog szulinapot Annanak! :)

Laszlo said...

Boldog szülinapot! És nektek is sok örömöt, áldást és kegyelmet a felnevelésében!

SKata said...

Anna,Boldog Szülinapot!!!!!!!
Annyira örülök,hogy ilyen jól viselitek az "idegenhon" mindenféle kihívását!!!!!
Büszke vagyok Rátok:)!(Ha ez jelent valamit:))))!)

Anonymous said...

én is kivánok boldog szülinapot Annának!

Anonymous said...

Boldog szülinapot Annának töllünk is!!

Anonymous said...

Isten éltesse sokáig Annát!!!

airámanna said...

Boldog hetedik születésnapot Annának!

márta said...

Köszönöm nektek!
(Kata, persze, hogy jelent...:)

idrah said...

Én is nagyon boldog szülinapot kívánok Annának! Isten éltesse!!!! :-)

Anonymous said...

Boldog születésnapot Annának!

márta said...

Köszi!

Anonymous said...

Én is boldog szülinapozást kívánok nektek!

csillag said...

Boldog szülinapot Annának:).

amilgade said...

Utólag is BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!