Friday, October 15, 2010

"mindig szeretni

fogják a könyvet azok, akik fáradságos munkával eljutottak oda, hogy könnyedén olvassanak", írta K. Vonnegut már nem tudom melyik könyvében, hát nem tudom, nekem beletörött a bicskám Thomas Mann Varázshegyébe...olvasatlanul vittem vissza a könyvtárba, valami könnyedebb (és könnyebb), vékonyabb könyveket hoztam el, amik jól beleférnek a hátizsákom zsebébe. Joan Aiken nevén akadt meg a szemem, meg a könyvei címén, olyan ismerőseknek tűntek ( Lady Catherine nyaklánca például...), aztán láttam, hogy a Jane Austen könyvek mellékszereplőiről írt regényeket. Ezek jók lesznek most. Nem esik le a karikagyűrű a kezemről ha elismerem, nem vagyok annyira kékharisnya sem, nem tudok annyira németül sem, s nem bírok olyan nehezet cipelni sem, mint képzeltem magamról. Jól van.
Én most kicsit veszem a csigaházamat és visszahúzódom bele, de majd jövök, perszehogy.
Boldog őszt továbbra is.






13 comments:

ORsi said...

a varázshegyröl mindig az jut eszembe, hogy én abból államvizsgáztam jelesre, anélkül hogy olvastam volna. mégh meg is dicsértek, hogy mennyi mindent tudtam róla és hogy tudtam elemezni. énnek sok éve és néha elkap a lelkiismeretfurdalás, hogy csak el kéne olvasni, de aztán eszembe jut, milyen vastag és milyen "izgalmas" események követik egymást a tüdöszanatóriumban - így aztán mindig csak marad.

Borzási A. Kriszta said...

ó, de majd gyere vissza!

Gál Edith said...

Várlak vissza!Neked is boldog őszt! És áldott hétvégét!

Kóczi Csilla said...

Nagyon szépek az őszülő képeid. Kellemes kuckózást!

niqoe said...

Szia,csak ma talaltam Rad.Kedvesen irsz,nagyon tetszik minden.Olyan lelekmelengeto.Es szepek a kepek is.Remelem nem kell sokaig hianyolnom ,ha mar igy rad talaltam :).Szeretettel, Niqoe

Klári B. said...

en is tervezem a Jane konyveit olvasni, csak el kell menjek a konyvtarba.

Én said...

:)

iri said...

Az osz mar mindjart vege ,ugyhogy muszj visszajonnod ,hogy kellemes telet kivanj!Ne feledd!

honfiviki said...

Én meg már olvasom az Ádámcsutkát :) :) :)
Kellemes feltöltődést!

Zsuzsa said...

:)

Borzási A. Kriszta said...

várlak játszani! a blogomon, az utolsó bejegyzésben meglátod miről is lenne szó. szeretnélek jobban megismerni!

:)

videkek said...

Kedves Márta, remélem, nem rossz hír, de kaptál egy blogger-díjat. Szeretem a blogodat!
http://videkek.blogspot.com/2010/10/dijat-kaptam.html

erre jártam said...

A Varázshegyet a szerelmi szál miatt birtam elolvasni, olyan izgalmas volt a titkos majd beteljedö románc a fiatal srác meg az idösebb Mme Chauchat között. Hogy közben filozolfálgattak meg szenvedtek, azt elviseltem.