Saturday, August 6, 2011

Takarékosság

és környezetvédelem okán egyelőre nem veszünk új tárgyakat, megpróbálunk a meglévő és itthagyott bútorokkal berendezkedni. Kivétel a használtan vett csocsóasztal, ami egyelőre a nappaliban van, s talán ott is marad. Az elmúlt három évben megtanultam, mikor kell rámondani valamire, hogy DDR-Zeit-beli. Olyankor például, mikor az én jelenlegi, a régi lakóktól elörökölt, ágy melletti szekrénykémre gondolok. Nekem tetszik. Ma reggel, Polcz Alaine Rend és rendetlenség c. könyvét olvasva jöttem rá, hogy bár hetek óta rendezem, tisztítom a ház összes többi zeg-zugát, reggeltől estig, éppen ezt az egyetlen pici területet, ami csak az enyém, hanyagoltam el.
Biztosan fogok még változtatni, hisz magam is változom minden nap, de: a fiókokba betettem azt a néhány könyvet, amit éppen újraolvasok. C.S.Lewis könyveit jobbára, mert kimondhatatlanul hiányoztak, mikor hónapokig azt sem tudtam, melyik dobozba pakoltam őket. A rózsa a szomszédból van, mindig kapok újat, mielőtt még elhervadna a régi. A két dobozban filléres emlékeket tartok. Ennyi. Egyszerű lánynak legyen egyszerű a szekrénye is.

9 comments:

zazálea said...

s mióta fogalmazódik bennem egy "Kedves Alaine" kezdetű levél...

iri said...

Vajon volt-e mar szo arrol , hova is koltoztetek, s elhalasztottam?

Monika said...

Annyira jó, mert most,hogy én is pakolok, takarítok,tisztogatok,válogatok,dobozolok,---gyakran gondoltam Rád, hogy vajon Te teszel-e fel fotókat a lakásról? csak ilyen felvillantókat....Vagy csak én vagyon ilyen?
ÉS: tettél!!!!!Köszi!!!!!
Megmutatom az én egyszerűlány éjjeliszekrényemet.:)
♥♥♥

Monika said...

A virághímzés is keresztet formáz a kicsi abroszon.....:)

OLGA said...

Nagyon köszönöm a képes lapot,nem tudom kifejezni menyire örülök neki,Az ÚR ÁLDJON MEG DRÁGA MÁRTA

Eszter said...

Már a felénél tartasz? ;) Milyen jó lett róla a kép. :)

márta said...

Nagyon jókor küldted a könyvet, jól beleillik életem jelenlegi szakaszába. :)

Gál Edith said...

Kedves Márta!
Lehet-e még kérni képeslapot Tőled?
Lemaradtam arról a bejegyzésedről, amiben irtad, hogy szivesen küldesz képeslapot valakinek, aki ezt szeretné. Én nagyon szeretném!!!
És nem kell postára tenned, hanem elhozhatod az esküvőre, ahol találkozni fogunk, ha a Fentvaló is megsegit!
KÖSZÖNÖM!!!
Áldott vasárnapot nektek!

márta said...

Iri, országon belül hurcolkodtunk, semmi különös. :)

Edith, rendben. :)