Saturday, October 1, 2011

Egy szobát

másképp berendezni, újféle dolgok készítésének nekiállni mindig nagyon izgalmas. Tegnap egyedül szétszedtem egy ágyat, helyébe felállítottam a varróasztalomat, majd reménytelen tekintettel nézegettem egy ideig a rá kiteregetett félkész munkáimat: egy kötött takaró, három készülőfélben levő baba és egy hímzés, amit talán pont négy éve varrok. Régi, viharvert barátságok hangulata van szegény, gyűrött kis tárgyaimban.
Pedig, nagy öröm van, csak kevésbé látványos, a folyamatos rendbentartásban, az elkezdett dolgok befejezésében is. Néha nincs is nap végén egyebem, csak a jól elvégzett munka öröme. Arra gondolok, ha végre befejezem, mert be fogom fejezni a takarót is, a hímzést, a babákat is, - olyan érzés lesz, mint egy rég várt barát érkezése. Az pedig nagyon szép lehet.

Millió köszönet, hogy játszodtatok velem. Elolvastam és örültem minden egyes kommentnek, ma reggel pedig behunyt szemmel húztam egy nevet a harmincból. Kedves Éva, remélem, ugyanolyan örömmel fogod viselni a fehér kesztyűt, mint amilyennel én készítettem.

13 comments:

Éva said...

Óh, hát enyém lett a kesztyű? Nagy örömmel fogom viselni, a te melegséged is velem lesz hideg téli napokon.
Köszönöm!

jel said...

Kedves Márta!

Elküldöm, mert hátha nem ismered azt a blogot, amelyben a Tiédhez hasonlóan, sok-sok gyönyörűség olvasható, mint pl. ez a lomkabátmedve meg van még benne ilyen is.

(Mindketten olyan szépen föl tudjátok oldani a szomorúságot...)

Éva said...

Írtam egy e-mailt neked!

Katalin said...

szeretem a szavaidat,
"játszodtatok"
kedves

és annyira jó TUDNI Rólad,
meg arról, ahogy rendbeteszed a dolgaidat/holmijaidat

Kőrösi Mercédesz said...

Mi köszönjük, örülök Éva kesztyűjének :) Szép hétvégét!

iri said...

Megha nem is neveztem be, kovettelek, orvendek az Eva kesztyujenek.Megjegyeznem , hogy en nyertesnek erzem magam valahanyszor olvasom bejegyzesed, hisz szinte jatszva tarsz elenk egy-egy elettoredeket,elenken es eloen.Koszonom!

Melinda said...

annyira magamra ismertem. nálam két baba és több félbehagyott kislányruha vár arra, hogy befejezzem. Mindent a maga idejében....

Hajnalka Nagy said...

oh, hát az ez utáni bejegyzésed eltűnt??!!:(

liv said...

Megjött a kedvem az ilyen kis faliújsághoz, én is fogok egyet gyártani a csajoknak! :)

Hajnalka Nagy said...

bocsi, most igazából már nem is tom volt-e vagy csak képzeltem, h van egy újabb bejegyzésed... mások tudják? Márta?

márta said...

nem tudok róla, hogy lett volna :)

Hajnalka Nagy said...

jól van Márta, akkor megnyugodtam! olyan szórakozott voltam egész 7en, h nem csoda, h már-már mindenfélét képzelek :D:D

Éva said...

Azt képzeljük, amire vágyunk...:-)