Thursday, September 29, 2011

Mici

nem szereti, ha túl sokat simogatom, és mindig menne, ha ölbe venném. Hát akkor nem veszem, nem simogatom (túl sokat). Viszont, ha leülök valahova, egy idő után ő is a közelembe telepszik. Felém pislogva olyan hangosan dorombol, hogy majd' megsüketülök, s ha látja, nem közeledem, - én is büszke vagyok ám! - végül mintegy mellékesen odajön, picit finoman megérint, majd újból visszamegy a tisztes távolságba.

"Boldog voltam. Én csak egy közönséges macskát szerettem volna. Ilyen gazdagságról álmodni sem mertem." (Polcz Alaine, Macskaregény)

(A második kép köszönet. Azoknak, akiket illet.)

6 comments:

Monika said...

Ilyenek a cicák.....Tüneményes kis doromboló jószág a tiétek.:)
Remélem,hogy már jobban vagy? Szép a kendőd.:)

aarkus said...

És szép az a tanítókisasszonyos baba is melletted. :-)

kovtama said...

És jól áll a kendő és hasonlít a baba:) Szép hétvégét neked:)

liv said...

Ölellek Téged is, Micit is! Szép hétvégét!

márta said...

:)

kastanie said...

:-)