Thursday, May 15, 2014

Az élet

néha annyira egyszerű. ( Egyszerű. Nem banális, és nem unalmas...)
Nincs hír, telefonhívás, levél, üzenet, újdonság, se jó, se rossz. Semmi.
Kicsi boldog pillanatok vannak két lélegzetvétel között.
Minden ami körülvesz, amit szeretek, amit használok - annyira természetesen simul bele az életembe, hogy el is felejtkezem róluk.
Pedig itt vannak: az utóbbi napok érthetetlen erőtlensége után újból egy kis erő, és zuhogó eső odakinn, Paganini-variációk a zongorán, általam berendezett kis terek a kertben, nyakambaugrások mikor hazaérkezem, egy tál friss eper az ebédhez.
Gondolatok, ötletek, tervek, veszteségek, remények és reménytelenségek villannak fel egy-egy pillanatra vagy kettőre. Aztán eltűnnek.
Nem tudom merre, s hogy  pontosan mikor és hova... a hőstettek még váratnak magukra kissé. Mindenem amim csak van, ez az egyetlen egyszerű pillanat, miközben leszállt az éj, s alszik már az egész világ odakint...

6 comments:

Katalin said...

ez az , amit nem vagyok képes megvalósítani: hogy "nincs hír", hogy a nehezebb gondolatok, ötletek, tervek, veszteségek, remények és reménytelenségek csak egy (vagy kettő) pillanatra villanjanak fel, aztán tűnjenek...hogy csak saját életem apró kellemes mozaikjaiból épüljön fel elalvás előtt napom...szeretném...
de nekem nem sikerül

Klaudia said...

Az egyszerűség a legértékesebb, a természetesség meg a legszebb. Ezt szeretem Nálad is :)

VRJúlia said...

:)( Bocsáss meg, hogy szó nincs, csak köszönő mosoly.)

ildikó said...

Sárának üzenem, hogy nagyon cool! komolyan! :)

niqoe said...

Marta kedves,
ez annyira jo!Szerintem neha ennel tobb nem is kell.Ebben benne van a minden.
Huuuu,ezt az irasod nagyon szeretem(termeszetesen a tobbit is).
Eniko

márta said...

Köszönöm!