Saturday, March 14, 2015

reggeli gyakorlatokat


végzek a fürdőszoba nagy tükre előtt titokban: ez itt a tükör, ez itt vagyok én, álmosan, alvás után is fáradtan valahogy. kicsit gyűrötten. kinézek oldalt az ablakon, havazik. oly lassan, finoman szállingóznak a pelyhek, mint ébredés után a gondolatok. szelíden, érdek nélkül érnek földet. visszanézek a tükörbe, visszanéz rám, pontosan annyi idősnek mutat, amennyi vagyok. mosolyogni próbálok, magamra és a világra. sziasztok, jó reggelt. aztán a konyhába megyek, kapszulát teszek kis kávégépembe, előkészítem a nagy kék termoszt a friss mentateához. bekapcsolom a laptopom, majd, mielőtt munkába indulok, leírok néhány mondatot, csiszolgatásra már nem jut majd idő:
jó reggelt, ti kedvesek, kik még divatjamúlt blogokat olvastok. szeretettel gondolok rátok. ragyogni bárhol lehet: otthon, az irodában, a péknél, macskaetetés közben, mindenütt.
nektek ragyogok, nekem ragyogtok.

10 comments:

vacakka said...

Remélem, még nagyon sokáig olvashatjuk divatjamúlt blogodat! :) Szép napot, Márta!

Katalin said...

drága Márta, köszönöm, nevetős-pityergős jó reggelem lett ettől a mondandódtól,
szép munkás napot kívánok mára:)))))

marta said...

Én is köszönöm Márta..ha tükörbe nézek..én is pont annyinak nézek ki mint amennyi vagyok..és egyáltalán nem bánom..Köszönöm neked a mindig kedves,érzékeny gondolataidat..

kovtama said...

Még hogy divatjamúlt! Nevetnem kell :)

ivetabt said...

Mennyi divatjamúlt ember!!! De jó! ♥

iri said...

Jol esett!

matkom said...

Köszi, Márta! Mindent. :)

Piroska said...

De jó! Köszi Márta ezt a reggeli ragyogást :)

erika.vari@gmail.com said...

Kedves prodanmarta egyik legjobb barátom vagy, minden alkalommal rácsodálkozom! Atyaég, mennyire ismerős ez az érzés, ez a lélek,..csak én nem tudom ilyen gyönyörűen leírni, de érzés-hangulat testvéred vagyok :) Köszönöm a divatjamúlt blogod!

marty said...

Én is, én is nagyon köszönöm!:)