Wednesday, March 23, 2016

enyém

az erdő, a mező és fölötte az égbolt.
enyém az ábécé összes betűje, a hanglétra összes lépcsője, a pixelek a fényképezőgépben, a színek a szivárványban, a vaníliás cukor a süteményben.
a világ összes kincse, a világ összes bánata.
s hogy mégsincs kedvem - mint valami elkényeztetett gyermeknek - se írni, se énekelni, se fotózni, se festeni, se süteményt sütni,
attól még írok, énekelek, fotózok, festek és sütök süteményt is.
ma reggel olvasni sem volt kedvem persze, de attól még elővettem a majdnem teleírt kék kicsi füzetet, életem legtitkosabb, legfontosabb írását az egyetlen olvasónak, kinek véleménye igazán számít.

656. köszönöm, hogy van, ki szomorúságot okozzon
805. elküldetlen sms a telefonomban
928. nekem szóló #bestmom hashtag
983. utolsó szem Mon Chéri a táskámban, vészhelyzet esetére
1128. köszönöm a reggeli kávét és igét, e kettőt, mely megtart 
1141. bűneim bocsánata
1154. hosszú telefonbeszélgetés Ulrike-vel, a tanácsai, a vigasztalása 
1162. a boldogság, mikor tudok írni a blogba
1165. szeplők valaki arcán, aki kedves
1180. a gyerekek foglaltak nekem helyet a buszon 

ragasztottam egy apró szép vagy! cetlit valamelyik kisasszony tükrére. folyton panaszkodik, hogy néz ki reggelente.
ilyesmi cetliket látok én is, - a látásom jó! - rajtuk mindig ugyanazzal az egyetlen üzenettel, bárhova nézek.
...akiért ennyire odavannak, mint értem, mint mindenkiért, az nem élhet kedvetlenül, visszahúzódva,
 nem élhet úgy - mert hogy lehetetlen lenne - mintha nem lenne szeretve...

4 comments:

kovtama said...

Most nyitottam ki és azt írta ki a gép, hogy 0 másodperce raktad ki :) :) Ezt a megérzést, hogy ide MOST kell éppen benéznem :)

Katalin said...

a 1162 a mienk is :)))♥

kellenek a megerősítések, az értő fülek, a készséges szívek
szeretem a fotóidat, kellenek azok is :)))
úgy örültem a jelentkezésednek
nagyon hiányoztál

most még jobban mint egyébként mindig :)

Piroska said...

Gyönyörűek a tulipánjaid!

L. M. Zsuzsi said...

de szép.
(jut eszembe, ilyen, mint a te kék füzeted,kellene nekem is írnom)