Tuesday, November 13, 2007

Már egy ideje

tesztelek egy dolgot. Hogy ki hogyan köszön nekem. Ugye nagyjából két variáció lehetséges: szia és csókolom. Ja, még van a jó napot is, igaz. Ha a gyerekekkel megyek, az anyukák sziával, a középkorúak jó napottal köszönnek. A gyerekek és tizenévesek csókolommal. Nem mindegyik, a bátrabbak lesziáznak. Ha egyedül vagyok, mondjuk németórára ha megyek, ott előttem is, utánam is tizenévesek vannak, és mostanában mindig lesziáznak, és a tanárom aztán mondja, hogy na, ez is jól letegezte magát. A netklubban kérték a diákigazolványomat, bár manapság nemcsak a tizen-huszonévesek tanulnak, meg aztán én állandóan hátizsákkal járkálok, és az fiatalít egy kicsit. Van ugyan egy nőiesebb táskám is, de azt nagyon ritkán veszem elő. Ki is fog tartani, míg élek, azt hiszem. Na, hát ilyenek vannak. Végülis jó harmincévesnek lenni. Nem akarok húszévesnek kinézni. Dehogyisnem akarok, csak gyakorolom önmagam elfogadását. :) Ismeritek ezt? "Az ember három korszaka: ifjúság, felnőtt kor és remekül néz ki."(Francis J. Spellmann) Nem tudom, mi jött rám, a szülinapomon már vagy egy fél éve túl vagyok. Van, amikor csak később esik le valami...

7 comments:

Anonymous said...

Na, akkor jóccakát!

márta said...

:) Ebből baj nem lehet...

Anonymous said...

nem az én szülinapom volt rád ilyen jó hatással?:) amúgy tényleg jó 30-nak lenni, ha az ember ebben a korban már se nem fiatal, se nem felnőtt, hanem jól néz ki...:)

márta said...

Remélem, nem azt akartad mondani, hogy remekül...:)

Anonymous said...

de igenis azt akartam, csak mire be kellett volna írni, már nem emlékeztem pontosan, hogy is volt az idézet...hiába, igaza van R.-nak, hogy egy mondatnak csak az első felét vagyok képes megjegyezni...ez van:))

Anonymous said...

és má' mér' ne nézhetnénk ki remekül??? pláne te!

Andi said...

En eppen most kozeledem a 30-hoz, igy nagyon jo olvasni errol a bejegyzeseidet. Eloszor egy kicsit meg voltam szeppenve, de ahogy kozeledik, egyre jobban varom. Igaz nem erzem ugy, hogy ott tartok, ahol 30 evesen tartani szerettem volna, de szeribntem ezt nagyon kevesen mondhatjak el manapsag, foleg, hogy egyre jobban kitolodik a gyermekvallalas idoszaka.
Kivancsi-fancsiskodek, hogy vajon te hogyan fogadtad a 30. szulinapodat, vajon azok a nok, akiknek mar ekkorra csaladjuk van, konnyebben elik-e meg ezt a szulinapot, mint azok akiknek meg nincs?