Thursday, November 1, 2007

Ma nem pótcselekszem,

nem én, csak éppenséggel mindennel egy csomót elvacakolok. Például az ebédkészítéssel, meg ilyenekkel, nem mondom, finom lett, de akkor is. Valami optimális időkihasználási szoftvert kérnék szépen, de felhasználóbarát legyen ám. Bár, nem is, most hova mind rohannék, nem? Amúgy úgy veszem észre, ma a fű sem nő, pedig nincs is hétfő, aztán akkor nem szokott nőni. Sehol senki. Csendes a ház, az utcák, a blogok, mindenki elment valamerre. Na, jó nekik. Nekem nincs kedvem menni sehovase. Délután a lányoknak valami lánypartyféle lesz, akármi is legyen az, aztán lehet, hogy én is ott ragadok egy kis beszélgetésre. De nem sokáig, mert aztán jön a kedvencem, nem írom le mégegyszer, hogy mi az, aki kitalálja, az kap tőlem egy mosolygós piros pontot.

12 comments:

Adona said...

es hogy juttatod azt a piros pontot a mosollyal egyutt? nem azert, tudom mire gondolsz, csak epp nem magyaraztad meg azt, hogy mire lehet majd bevaltani azt a pontot? :)

bögre said...

Valaki mondja már meg, miért van az, hogy neked ahányszor kommentet akarok írni, annyiszor kell újra létrehoznom egy újabb blogger-fiókot(sokszor ezért is nem írok...unom, hogy mindegyre azt írja ki nekem, hogy nem jó a jelszavam...már csak tudom, hogy milyen jelszót választottam, mindig ugyanazt írom vissza...
Amúgy meg azt akartam írni, hogy furcsa nekem ez a Mo-i, nov.1-i ünneplés...mintha megállt volna az élet...de mi ma mindenképp kirándulunk egyet a Nagyerdőre, mert gyönyörű az idő,és semmi kedvem benn csücsülni...

Anonymous said...

Magdinak: ha az identitásválasztásnál azt jelölöd be, h. egyéb, akkor nem kell jelszó se, meg semmi, egyszerűen csak beírod a neved. Na, nem akarlak kioktatni, csak könnyíteni a dolgodon, h. többet tudjál kommentálni:)

Anonymous said...

Szerinteeem a kedvenced: Tibi, azaz hogy csetelhetsz vele a messengeren, nem? Ha eltaláltam, várom a mosolygós piros pontot!:))Puszi neked!

márta said...

Óte, óte: hát nem. Mondjam akkor másképp: a "kedvencem". Elfelejtettem az idézőjelet. És úgy juttatom el, hogy egyszerűen leírom: nesze neked mosolygós piros pont. :)

Noémi-Ruth said...

Hát, Márti, szerintem már jártál a blogomon, de lehet, hogy akkor, amikor még nem írtam le, hogy ma mit teszek vagy mit nem teszek...
Sajna nem tudom, hogy mi lehet az a "kedvenc" pedig rendszeresen olvaslak :(, filmre tippelek, de totál nem nézek TV-t és a múltkor meg te is írtad, hogy nem szoktatok TV-ni, szóval passz...

liv said...

Nem a Gray's Anatomy? ;)

márta said...

Nem ám! :) Hát "n" betűvel kezdődik, és "émetórával" végződik. Na, ez a "kedvencem". :) Amúgy vinnem kellett magammal Enikőt, mert nem volt kire hagyjam, és végig azt csinálta, hogy csípte a lábomat az asztal alatt, meg ilyeneket, és alig tudtam odafigyelni, pedig naaaagyon érdekes volt...:)))

Anonymous said...

Kösz,Emi...most kipróbálom...
És sajnálom, hogy elszalasztottam a piros pontot, pedig már ooolyan rég nem kaptam mosolygós piros pontot, hogy igazán rám fért volna...de semmi ötletem nem volt, hogy mi lehet a "kedvenced"...pedig, így utólag nem is tűnik olyan nehéznek...Akkor várom a következő "találós kérdést"...

Anonymous said...

Nahát...én nem anonymus vagyok...talán most sikerül...

Anonymous said...

Navégre...most már én küldök Eminek egy mosolygós piros pontot...magamnak meg egy nagy feketét(hogynem tudtam ezt magamtól is kitalálni...)

Anonymous said...

A "kedvencem" kifejezes megteveszto volt, en egybol arra gondoltam, hogy valami tv-sorozatra akarsz utalni vele.