Saturday, November 3, 2007

Reggel van,

meg minden. :) Kinnt valaki zúgatja az autóját, hogy indulna már el vele, hát nem veszi észre magát, hogy hétvége van, és a jónépek aludnának, vagymi...(Az autó az az, aminek négy kereke van, és zúg, ha beindítják.) Ha tudnátok, mi volt itt tegnap este. Hát az volt, hogy pizsamaparti. Mindenhez hozzátesszük a parti vagyis inkább a party szót, és máris vidámabb az élet. És ezek a lánykák még éjfél körül is ébren voltak. De előtte rendesen összevesztek, hogy ki fog aludni a Lucával a nagyszobában. Ezt csak úgy lehetett megoldani, hogy aki lemond róla, az aludhat velem, de csak miután Enikő már elaludt, mert ha megtudja, ő is akar jönni, és akkor én a földön alszom. Így hát végülis Annával aludtam, nameg a rengeteg plüssével. Értitek, nem? :) És sikerült végre beszélnem T.-vel is, és mióta messengerezgetek, azóta tényleg nincs is időm elborongani, és kitakarítottam, és most már az életem beállt valami rendes kerékvágásba, vagymi. Jó kis kávéhangulatom kerekedett, és a lányok is ébredeznek. Na, mentem is, aztán induljon a banzáj.

5 comments:

Anonymous said...

nahát te még pizsoma partyt is rendezel...le a kalappal...és sok jó kedvet mára is;)

Időbeosztás-guru said...

Én el is felejtettelek üdvözölni a messenger-világban. Szóval üdv, és ne aggódj, most már a messenger miatt nem csak elborongani nem lesz időd, semmire se lesz időd! Welcome!

Anonymous said...

Ne aggodj, Marta, becsuletes emberek 2-3 ev alatt ra tudnak unni a chatelesre:)

Anonymous said...

én is akarom a messenger címedet, nekünk is van.
Erika

márta said...

Erika, nem tudom, hova küldjem. De ha ismered a gmailes címemet, akkor már tudod is.