Thursday, November 22, 2007

Az az igazság,

hogy én eddig még semmitse készítettem zabpehelyből, pedig tudom, hogy milyen egészséges meg ilyenek, és vettem is amúgy egy csomaggal, de régóta ott dekkolt a kamrában...tegnapig. Ugyanis találtam egy receptet a NL-bann, és elkészítettem, és az egy dolog, hogy nekem ízlett, de a gyerkőcöknél is háromból kettőnek bejött, ami ha jól számolom 2/3-os arány, és ezért már érdemes nekiállni. Elég kis egyszerű, csak víz kell bele, meg reszelt alma, citromlé, kis tej, vaj, és persze a zabpehely. Na, csak mondom, ha tud még valaki valami finom zabpelyhes kaját, kérném a recipéjét, ha már így belejöttem a dolgokba.

5 comments:

Anonymous said...

Ez nem igazán recept, de én főzelékek sűrítésére, lepénykészítésre használom még a zabpelyhet. A lepénybe minden megy, ami van itthon... :-), akár édes, akár sós, zöldségek és gyümölcsök, majd be a sütőbe 15-20 percre.

márta said...

Ey tökjó! Köszi!

Noémi-Ruth said...

Lehet egy tippem? Sárának nem ízlett?

márta said...

Nem, Enikőnek. Sára csak bizalmatlan volt, szerinte csúnyán néz ki, de aztán vett belőle vagy háromszor is.

Noémi-Ruth said...

Áááá, a szöszbe, pedig először Enikőre gondoltam, de olyan kis "vagány" kislány, hogy elvetettem a gondolatot...