Thursday, November 15, 2007

A négyévesemet

délben hazahoztam az oviból, mint mindig, és hát útközben megbeszéltem vele, hogy na, így meg úgy, legyen ma kíméletes, mert halálomon vagyok, meg ilyenek. Gondoltam, majd szép csendben eljátszik, míg én nyugodtan szenvedek. Mit mondjak: egy percig se maradt csendben, állandóan ilyeneket mondott, hogy : puszild meg a talpamat, rajzolj nekem egy kakast, a szemétdombot milyen színűre rajzoljam?, játsszunk memóriásat, bábozzak neked? Najó,mondom, bábozzon, én meg leszek a néző. Olyan, de olyan aludhatnékom volt, de egy pillanatra sem csukhattam be a szemem, mert azonnal rám szólt, sőt akkor is rám szólt, ha nem nevettem, mikor kellett volna, vagy ellenkezőleg, drámai pillanatban nevettem, és azt sem vettem észre, mikor van vége, mert akkor meg tapsolni kellett volna... Úgyhogy, mivel senkise vette komolyan a betegségemet, úgy döntöttem, én sem fogom, és jól neki is fogtam mosogatni, meg ilyenek, és ki is mentünk kicsit hógolyózni, mert úgy hull a hó, hogy ezt még Micimackó is megénekelte annak idején.

7 comments:

Anonymous said...

Hát, ha olyan hó van nálatok, hogy hógolyózni lehet, akkor érdemes meggyógyulni...nálunk is havazott ma, de abból még nem lehet hógolyót gyúrni...talán reggelre?!!!

Anonymous said...

Annyira aranyos ez a bejegyzés és még haragudni sem lehet a kicsikre, hogy olyanok amilyenek amikor mi legszivesebben kölcsönadnánk valakinek egy félórára. Nekem is általában akkor van pihenhetnékem amikor a kicsi a legelevenebb és szó sem lehet róla, hogy békénhagyjon.

Laszlo said...

Szegény Márta :(

Anonymous said...

Oh na, mindenutt hull a ho, csak itt nem...:((....hehe, micsoda kiszuras:D

Anonymous said...

nálunk sem hull, úgyhogy együttérzek veled Lea:)) meg persze veled is Márti, és remélem már jobban vagy...

liv said...

ennyi hó?! itt semmi sincs...de édes ez a kölyök! :D

Anonymous said...

Hat milyen magyar anyak vagytok ti? Semmi agresszio? Csak modern, filantrop, pszichologiai elvek?