Tuesday, November 13, 2007

Kivételesen , pótcselekvés gyanánt

idézeteket fogok írni. Muszáj, mert tegnap valami húsz könyvet vettünk ki a könytárból, és annyira nehéz volt a parkolóig elcipelni őket, mert elég messze van az épülettől. Ugyan van a könyvtár előtt is parkoló, de van ott valami tábla, hogy csak a kivételesek hajthatnak be oda, és eddig még nem mertem oda beállni, pedig én elég kivételes vagyok. Például kivételesen állandóan idézeteket írok-írdogálok. Elég viccesek, és mind rám vonatkozik. Aztán ha nincs időtök, nem kell elolvasni, és kész.
Na, aszongya, hogy:
"A cinizmus undok módja az igazság kimondásának."(Lilian Hellman)
"A dicséretek vissazutasítása: az a vágy, hogy kétszer dicsérjenek meg."(La Rochefoucauld)
"Többet tudsz meg egy emberről egy óra közös játékban, mint egy év beszélgetésben."(Platon)
(Ki akar velem ligrettózni?)
"Entellektüel az az ember, aki túl sok szóval ír le valamit, amiről keveset tud." (Dwight D. Eisenhower)
"Akinek van gondolata, szava is van hozzá. Akinek nincs gondolata - sajnos - annak is van szava hozzá." (Tatiosz)
"Nem az az élvezet, ha nincs semmi dolgunk. Az az igazi, ha sok van, és mégsem csinálunk semmit." (Mary Wilson)

8 comments:

Anonymous said...

Előbb meg kellene mondjad, mit jelent az, hogy "ligrettózni", aztán majd lehet, hogy játszom veled...

Adona said...

en jelentkezem ligrettozni! :)

márta said...

Akkor már csak két ember kell még, vagy hat. Ez egy kártyajáték, és valamikor nagyon ment nekem.

Anonymous said...

én is jövök!:)))

Anonymous said...

Ennek a kedves Mary Wilsonnak, akarkicsoda is, en isten bizony, hogy megkerem a kezet.. csak azert, hogy tanitson meg engem is elvezni ezt a helyzetet, mert mostanaban ilyesmit elek at, de nem nagyon elvezem:).

SKata said...

Én vagyok a tipikus példa az utolsóra,nagyon tetszik:)!

Anonymous said...

Az utolson igaz, hogy jot nevettem, de en inkabb stresszes leszek olyankor. Meg a ligrettotol is.

márta said...

Én is nagyon stresszes vagyok tőle állandóan, mégsem tudom abbahagyni.