Friday, April 22, 2011

...






7 comments:

ORsi said...

elárulod végre, merre mentek?

Katalin said...

átsüt a szomorúság és elhagyatottság a képeiden

márta said...

Orsi, Bayern, Passau környéke.:)

Katalin, remélem, azért nem annyira. Ezek a képek a leendő házunkban készültek, ami nagyon szép és idővel más részletek is lesznek...:)

zazálea said...

egy pillanatra azért megijedtem, amikor zárttá lett a blogod

Hajnalka Nagy said...

Sok erőt a berendezkedéshez drága Márta! Nekem kedvből és erőből van költözéskor, berendezkedéskor a legkevesebb... (2hónaja volt legutóbb, s még sok mindennek nincs meg a helye, de lesz! -mert optimista vagyok:))
Áldott Húsvétot Nektek!

Thea said...

Békés, szép ünnepet kívánok Nektek -bármerre is jártok!!!

Katalin said...

akkor rendben, csak megijjedtem a szakadt tapéta, a személytelen ruhahalmaz, valahogy olyan idegen volt az egész kép, ijjesztő, de mostmár megnyugodtam, örülök, költözni mindíg jó, tele tervekkel, szeretem