Thursday, November 3, 2011

Minden

elmondásra érdemes, ámde magamnak megtartott gondolat megannyi elásott tálentum, nem lesz valami több, jobb se másban, se bennem. De úgy van talán ez is, mint az almákkal. Amiből nem készítettem semmit, vagy nem ettük meg, s másnak sem adtam ajándékba oda, az elromlott. Talán lesz belőle mégis jó kis bevetnivaló föld tavaszra. Szeretném hinni, hogy semmi sem veszik kárba.
Szeretném hinni, hogy elég, ha azt az egy elfáradt madarat megmentem, ami az én ajtóm elé esik le.
A reggeli köd - szívemen a gond. Ha picit rásüt a nap, abbahagyom a köhögést, a fejfájást, leteszem a forró mentateát a konyhapultra, sálat tekerek a nyakamba, s felszaladok a domb tetejére, megnézni, hogyan lesz lassan tiszta és ragyogó a világ.

13 comments:

margó said...

Hogy lehetséges az, hogy valakinek ennyire gyönyörű legyen a lelke...már nem tudom, hogy kerültem ide Hozzád, de azóta egyik kiapadhatatlan erőforrásom vagy.Ölelés érte.Margó, zilahi gyökerekkel:-)

Éva said...

Hiányoztál, jó, hogy jöttél.

Éva said...

A szavaidból azt vettem ki, hogy beteg vagy. Puha sálakat, forró teát, ködön áttörő napsütést,jól működő immunrendszert, a szép lélek testet támogató erősödését kívánom.Mert minden mindennel összefügg!

Monika said...

Már megint ott van a kismadarad? Vagy ez még a múltkori????♥Ölelés...

Kóczi Csilla said...

Elég. :)
Gyógyulj meg hamar!

zizzancs said...

jobbulást!(: neked és az aranyos kis madárkádnak is(:

Katalin said...

gyógyulj meg hamar, olyan jó olvasni a mondataidat

Adona said...

gyógyulást!
és kellemes időtöltést a vendégekkel :)
már hiányoznak itthon!

márta said...

Margó: "akinek szép a lelkében az ének, az látja a mások énekét is szépnek" :)

Mammka: ugyanaz a kismadár, engedte magát lefotózni, mielőtt elrepült.

Kisvirág: a vendégek az egyik legnagyobb örömem ezen a héten :)

Mindenki: köszönöm a törődést. :)

Eszter said...

Jobbulást!! Itt éppen szmogriadó van, az is majdnem ilyen szép. (ködös) :)

Piroska said...

Megkélek Márta, hogy küldd el nekem az almatorta receptjét...biro_piroska2001@yahoo.com

Nagyon köszönöm,

Piroska

Adrienn said...

Csak egy gondolat! Ez nagyon jól esett!!!!:)))

liv said...

Jaj, de kellett ez most nekem, Márti! Mindig, mikor valami bajom van, idejövök, és olyan megerősítést adnak a szavaid, mindig rájövök, hogy minden úgy jó, ahogy van...ami nem megy, az nem megy, amit elrontottam, azt elrontottam, ami jó lett, az jó lett...és a világ továbbra is kerek, a kávé finom, az élet szép! Köszönöm.