Thursday, November 17, 2011

My personal November.

A köd, a kopár, a szép, a csípős, a hideg, a forró, a természet szótlansága, az én szótlanságom,  a csöndek, a válaszok,  - mindez november, az én személyes novemberem.
Most nagyon kevéssel is köszönettel beérem, keveset eszem, keveset alszom, kevés szóból is értek.
Egyetlen hajnali fejsimogatás melegségét beosztom szépen napestig.
Az egész a hiánnyal együtt teljes.*

* Pál Feri
   Rebekka Karijold, "remember that your strenght is also built on what you lost"

15 comments:

Piroska said...

...És milyen szép tud lenni ez a szótlan, kopár, de ugyanakkor egyedi november....

Hajni said...

November comes and november goes with the last red berries and the first white snows... nekem ilyen a novemberem...

iri said...

Azok a szep tajkep toredekek, csak egyszeruen ott allnak s varjak, hogy megorokitsd?
Ez nagyon jo:Egyetlen hajnali fejsimogatás melegségét beosztom szépen napestig

Fércművek said...

Én úgy szeretem a blogod, hogy azt nehéz elmondani.

Bea said...

Márta,
nagyon szeretem a gondolataidat, annyira nem "evilági" a látásmódod:)
És a zenéért külön köszönet, gyönyörű dal!!!

niqoe said...

Kedves Marta,

most sem tudok mast mondani,mint hogy koszonom:)
A zenet nem ismertem,csodaszep.
Matol a kedvencek kozott van a helye....
Eniko

márta said...

Én köszönöm Nektek, hogy megálltatok itt egy pillanatra...

Hajnalka Nagy said...

annyira, de annyira....:)
és igen: "Egyetlen hajnali fejsimogatás melegségét beosztom szépen napestig"
sokan vagyunk így vele :)
minden nap muszáj ide benézni s nem csak egy pillanatra, kedves Márta! :)

Éva said...

Már megint egyet kell értenem veled az egésszel és a hiánnyal kapcsolatban is.Szokás szerint!:-)
Szintén szokás szerint visszaolvasgattam nálad, és van egy kérdésem. Tartod Juttával a kapcsolatod írásban vagy bárhogy? Sejtheted, hogy róla olvastam a ma reggel itt nálad.

Éva said...

Még ideírom, hogy láttam a csillagot,tehát veled is és Pál Ferivel is egyetértek!:-)))

márta said...

Igen, próbálom becsülettel megemlíteni azokat, akik segítenek gondolkodni, nézzétek meg mindig a csillagokat...:)
Igen, tartom a kapcsolatot Jutta-val, telefonon és kézzel írott levelekben.

liv said...

"Minden egybetartozik" - mondja Richard Rohr ilyen egyszerűen...ez jutott eszembe most, itt nálad. :)

Éva said...

Hiányzol!

Éva said...

Ahhh, de jól esett!:-)

enigma said...

Pál Ferit köszönöm .....<3