Monday, January 7, 2013

Kiszámolták:

pontosan napi negyvenöt percet kellene gyakorolni a gyors, egyenletes haladáshoz. Én nem gyakorlok ennyit, sőt, az elmúlt két-három hétben inkább csak semennyit. De most már elővettem az utolsó órán kapott házifeladatomat, s miután először is kétségbeesem, majd ceruzával minden egyes hanghoz kigondolom s odaírom a nevét, - 88 billentyű van a zongoránkon, nem ismerem s nem is fogom ismerni soha mindegyiket - apránként csak haladok. Mint ahogy a vadonatúj boldog újévhez illő új piros füzetemben is pont úgy néznek ki a tervek, s álmok, s feladatok, s határidők mint egy rapszódia bonyolult kottájának kezdőhangjai.
A vége pedig mindeneknek jótékony homályba vész.
De én! Én most itt vagyok, ceruzával a kezemben, tettrekészen, bízva és bizakodva.
Szeretem ezt az esős januárt, szeretem ezt az évet. Állok mindennek elébe.


5 comments:

Melinda said...

Drága Márta!
Szeretnénk nektek áldott, boldog új esztendőt kívánni, hogy idén is megtapasztalhassátok Isten kegyelmét, szeretetét. Rég nem találkoztunk már, de reméljük, ez is összejön :). Én örülök, hogy így, a blogodon keresztül, legalább "találkozhatunk".
Egészséget, erőt, bátorságot, kitartást kívánunk nektek!...és még sok naplóbejegyzést neked :)
Nagy-nagy szeretettel a Szabó család :) Áron, Máté, Robi és Melinda

Éva said...

Hatnak rám mindig az erőt sugárzó szavak is, illetve ahogy közvetítik írójuk. Ez pl. kifejezetten jót tesz a lelkemnek:

"Én most itt vagyok, ceruzával a kezemben, tettrekészen, bízva és bizakodva.
Szeretem ezt az esős januárt, szeretem ezt az évet. Állok mindennek elébe."

Gyöngyi said...

Jó olvasni soraidat :)
Kitartásod és jó hozásállásod a dolgokhoz bárcsak rám ragadna :))

csillag said...

Szeretem a házifeladataidat.
Mármint hallgatni :))

márta said...

Melinda, eddig csak gondolatban válaszoltam: mi is boldog új évet kívánunk! :)