Wednesday, January 2, 2013

Kettőezertizenhárom

legelső bejegyzését most, az új év beköszönte után három órával és tizenhét perccel kezdem el írni. A házban és odakint csend honol, csak én vagyok még ébren. Egész nap az a dalrészlet járt az eszemben, hogy: Ez az év is úgy tűnik el, kérdezem, de mégse felel...

........ Szünet: túl álmos voltam, az új év kezdete után három órával és tizenkilenc perccel elmentem én is aludni...

A múlt év utolsó napjait jó (nagy) társaságban töltöttem, jó nagy főzések és jó nagy séták jegyében. Ennek a házikónak, amelyben élünk, majdnem annyi zeg-zuga van, mint a szívemnek. Mindenkinek jutott benne hely és takaró, még Mici is elégedetten gömbölyödhetett össze esténként alvóhelyén, a ruhásszekrény melletti polc alsó részén.

Ma reggel aztán megérkeztek a hétköznapok.
Én minden vadonatúj év kezdetén olyan nehezen írom meg az első bejegyzést! 
Ezt sem volt könnyű, de azért csak megbirkóztam vele.
Boldog új évet!

13 comments:

Józsi said...

Nem is csodálkozom, hogy hamar el kellett vonulni aludni! :)

Betti said...

Boldog új évet! Többet gondoltunk rátok a napokban és már nagyon vártam ma, hogy életjelet adj. Örülök, hogy újra itt vagy.

Monika said...

Óóóóóóó!Még tó is van közel hozzátok?Rád gondoltam,mikor néhány napja erdőben jártam....♥

Abi said...

köszönöm a képeket és azokon az ismerős arcokat:)
ezután is várjuk hogy kicsi színt vigyél ilyenolyan hétköznapjainkba.

iri said...

Ez az ev is jonak igerkezik , ha veled tolthetjuk el.Az viz part olyan meses.
ALDOTT UJ ESZTENDOT!

Éva said...

Én is vártalak már, mint mindig.
De jó kis csapat jöhetett ott össze nálatok!:-)
Mondjuk az a föntről 4. kép izgat, hogy mit keres ott, de biztosan az is élet része!:-)

márta said...

Igen, az is az élet része, kis meghökkentő csendélet a konyhaasztalon. :)

Éva said...

Most a kisbabát tanulmányozom!:-)

Gál Edith said...

Áldott, boldog és békés Új Évet kivánunk mi is sok-sok szeretettel Nektek!

Rena said...

BOLDOG, NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET nektek is!

Piroska said...

BUÉK kívánok Nektvek Márta, látom nektek is volt kisbaba vendégetek szilveszterre:)

Piroska

Adin(k)a said...

Áldásokban gazdag 2013-at! :)

Hajnalka Nagy said...

nagyon boldog 2013-at Nektek, Márta!