Wednesday, July 14, 2021

Úgy terveztem,

a július folyamán majd minden nap írok a blogba meglepetésként amolyan rövid, képeslap-szerű bejegyzéseket. Terveztem minden nap legalább 10 km-t biciklizni, sokat olvasni, kertészkedni, tartani a kapcsolatot a barátaimmal. 
A valóságban nem írok minden nap bejegyzést, másfél hete nem voltam biciklizni, néha olvasok, néha nem, sajnos sokszor csak egy-két perc jut a barátaimra. Esténként képtelen vagyok végigjátszani egy-egy hosszabb társasjátékot, annyira elálmosodok.
Viszont az-az egy-két bejegyzés valóban szép. Az az egy-két perc valóban ragyog. Még nem ért véget a nyár, még meg lehet írni néhány képeslapot. Nemrég találtam útközben két szál földre esett levendulát, felvettem s sietve a táskám zsebébe tettem őket. Majd csodálkoztam, mitől van olyan megnyugtató, csodálatos illata a maszknak, papírzsebkendőnek, könyvnek, füzetnek...
Mindig az egészen apró kedvességek teszik felejthetetlenné a napokat. A nagy elhatározásokat - úgy látszik, az idei nyár már csak ilyen - szinte soha nem tudom valóra váltani. Az észrevétlenek, az útközben kialakulók változtatják meg kézzelfoghatóan a világomat.

3 comments:

Éva said...

Mindig sok terved van, és ha nem valósul meg mind, ne bánkódj! Egyszer mindennek eljön az ideje. Mondjuk, azt nagyon sajnálom, hogy július folyamán nem írtál majdnem minden nap a blogodba, az lett volna nekünk a júliusi adventi kalendáriumunk. Nagy örömünkre szolgált volna. Bár, akkor minden nap írsz, és olyan jó olvasni őket. Még van a júliusból, még megvalósíthatod ezt a tervedet.:) A bejegyzések valóban szépek, olyan jó itt lenni.
Én is szoktam tenni a táskámba levendulát, átveszik az illatukat, amik bennük vannak.
Kívánom, hogy az észrevétlen, apró kedvességek valósuljanak meg a te és a mi örömünkre is.

iri-aldasszomj,blogspot com said...

Még fele a júliusnak hatra van úgyhogy hajrá. Várom a levendula szagú megnyugtató írásaid!

Piroska said...

Az utolsó mondatodat feljegyeztem magamnak…