Thursday, December 10, 2009

És persze

sehogyse bírom ki, hogy ne mondjam el: még ősszel beküldtem néhány fotót egy helyi pályázatra és nem szerénytelenségből mondom, de nyertem. (Az itt levő két képnek van egy harmadik, hasonló változata, azt választották ki.)
De tényleg nem ez a lényeg, bár...na jó... fél lábon ugráltam örömömben, mikor vasárnap este megtudtam. Én nem vagyok fotográfus, sajnos, de véletlenül néha mégis sikeredik egy-egy jó kép. Ilyenkor én lepődöm meg legjobban, és most próbálom a szavakat egy helyre terelni, hátha el tudom mondani, amit akarok. Egy ilyen fényképezési pillanat pont olyan, mint annyi más az életben. Ahol én, aki mondjuk éppen fotózom, csak egy láncszem vagyok egy folyamatban, ami valahonnan odafentről elindul, és a nap véletlenül éppen úgy süt, éppen akkor érek oda, mikor a fa árnyéka így vetül, és a gyerekek odamennek, vagy idejönnek (mert ha már megmondom, mit csináljanak, az úgyse fog sikerülni), és éppen a megfelelő pillanatban nyomom meg a gombot...ráadásul mindezt nem lehetne még egyszer, ugyanígy...Ezért látok én például minden egyes szép képet ajándéknak, amelyben a készítőnek tulajdonképpen a legkevesebb szerepe van.
( Mellesleg, két jegyet nyertem egy Carmina Burana előadásra, plusz egy hónapig ki lesznek állítva a fotók, és igen, én is jogosnak tartom Enikő felháborodását, aki nem érti, miért nem ők hárman kapnak valami szépet, hiszen nélkülük nem is létezne az a kép...:)

32 comments:

Kriszta said...

Csodásak a képek, és gratulálok is! És örülök, hogy visszajöttél :)

csillag said...

hiányoztál

marika said...

én is azt mondom ilyet többé ne csinálj..bezárni ezt a blogot...még ilyet...
Gratulálok a képekhez;a nyereményhez!

penzesbea said...

Wow! Ez azert nagy dolog, nemde?? Gratulalok, milyen jo, hogy ugy dontottel (mert ebben neked volt reszed)hogy bekuldod azokat a fotokat! Nem kell szerenykedni:)Nagyon jo...En azt hittem hogy azert zarnad be a blogot mert igy az unnepek kozott sok a tennivalo, csak nem gondoltad komolyan, hogy talan nem ideiglenesen zarnad be??? ;)

Babi néni said...

Gratulálok én is, nagyon szép képek - ahogy már meg is szoktuk Tőled! :o)

És nekem is hiányoztál, sőt még emailt is váltottunk rólad Lepkevárral, hogy mi lehet veled, mert lekéstem a búcsúzást. :o)

Lepkevár said...

Gratulálok, csodaszép képek!

Nekem is nagyon hiányoztál (mint ahogy Altair írta is), a búcsúzós bejegyzésről lekéstem, így megijedtem, hogy végleg bezársz és már majdnem ott tartottam, hogy iwiwen kérek szépen egy meghívót. :) Örülök, hogy itt vagy!!

márta said...

Nézzétek el nekem átmeneti (elme)zavarodottságomat. :)

Betti said...

Nagyon örülök, hogy újra itt vagy!

zafiram said...

De jó! Mindkét hír nagyon örvendetes! Gratulálok!

Anonymous said...

Azért minden nap benéztem... úgy látom, nem hiába. Úúúúúúgy örülök Neked! És gratulálok!

Anonymous said...

Nagyon nagyon nagggyon jó,hogy újra ITT VAGY :-)

kastanie said...

Szeretem, ahogy megmutatod azokat a pillanatokat, amiknél szívesen megállok én is gyönyörködni akár szöveggel, akár szöveg nélkül.

Örülök, hogy szakértők is így látják.:-)

iri said...

Milyen jo hogy nyertel ,mert "vissza"jottel.Gratulalok.

Jade said...

Gratulalok! En nem csodalom, hogy nyertel, hisz a kepek fantasztikusak!
Lathatnank a 3. kepet is?
Orulok, hogy ujra itt vagy!

PAMIS Takarító Kft. said...

Örülök, hogy meggondoltad magad:)

Monika said...

Itt van Márta,
Itt van újra,
kedves mindig énnekem,
tudj'Isten mi okból,
szeretem,de szeretem.
Leülök a székemre,
onnan nézek szerteszét / a blogokon,/
s olvasom a történetek
szívhez szóló regéjét.:)

Hurrá,hogy írtál és hogy lehet kommentelni is!

Ezek a képek!!!!!!!!!Fantasztikusak!
Szívből gratulálok!!!!!Milyen jól tetted,hogy beküldted!
Bátraké a szerencse!-idézi egy nem bátor.:)

ritarozi said...

Gratulálok! És nagyon-nagyon örülök. Önző módon, mert akkor mégis meglesz a napi betevő mosolyom. ;) Szeretek hozzád járni.

Kat said...

Szívből gratulálok, és örülök, hogy újra it vagy!:)

Annás said...

Varázslatosak a képek, megérdemelten nyertél! És nagyon jó, hogy nem bírtad tovább a "bezártságot" :)...

Lea Mónika said...

gratula! es meg is erdemelted! es mi is, h ujra megnyisd a blogod;);) :D

márta said...

Köszönöm, igazán...nagyon rendesek vagytok.

(Judith, azért nem teszem ki a képet, mert a tulajdonjogok arra a képre vonatkozóan mostantól a városéi, felhasználhatják újságba, vagy ilyesmibe...nem vagyok benne biztos, hogy csak úgy kitehetem, de tényleg nagyon hasonló a másik kettőhöz. )

zsizsa said...

De jó, hogy ilyen hamar visszajöttél! :-) Én is minden nap benéztem, hátha...

Gratulálok a díjhoz! :-) Gondolom, a lányok is örültek nagyon! :-)

Lele said...

Gratula a díjhoz!Megérdemelted!Gyönyörü,mesék-
kel teli képeket készítesz.

Lemaradtam a zárásról!!!de iyen készülödös idöben megérthetö;én zárás nélkül is,elzárom magam-néhe öntudatlanul- a www.töl.De azért jó tudni,hogy megint itt vagy.Bensöséges adventot és jó BB(barátnös-barkácsos)délután szervezést kívánok.Mennyire vannak a gyerköcök a "betlehemessel"?

márta said...

:) Már megvolt a BB. Az előadás nagyon jól sikerült, a barkácsolás sehogyse, és a beszélgetés se valami meghittre, mert nem hallottuk egymás szavát a gyerekek randalírozásától. :) Amúgy jó volt. :)

BKata said...

Jaj, de jó hír ez! Képzeld, büszke vagyok rád! És örülnék, ha maradnál:-)

vargaera said...

Nagyon szép képek!!!!

Nekem is hiányoztál :) Bár teljesen megértelek. Sokszor fontolgatom, hogy becsukódom én is, mert sokan olvasnak, és néha ez zavar.
Az uram mondogatja, hogy hiányoznánk az olvasóinknak, a családnak, ezért is vagyunk még nyitva... mert tulajdonképpen itt ismeretlenismerős-virtuális barátságokról van szó, és olyan rossz, amikor vége szakad....

Áldott adventet nektek!

márta said...

Köszönöm nektek.

Era, szerintem nincs olyan blogíró, akire ne jönne rá néha a bezáródhatnék, abbahagyhatnék. Olyan, mint a gyermekbetegségek, túl kell esni rajta. :)

idrah said...

Hurrá! Örülök, hogy ilyen gyors lefolyású volt a gyerekbetegség... ;-)

És nagy gratula a fotós sikerhez!!!!! :-)

Bogyó said...

Kedves Márta !

Gratulálok a díjhoz és végtelenül örülök, hogy továbbra is olvashatlak!

Zita

doris said...

Nagyon szeretem a képeidet- de ezt már mondtam párszor. Gratulálok a díjhoz.

L. M. Zsuzsi said...

Márta, én is örülök neked, és a sikerhez is gratulálok!
Az a kép tényleg olyan ízes, olyan szívmelengető, már korábban is úgy megcsodáltam!

H. Mária said...

Valóban jók a képek. Gratulálok! :D