Thursday, December 31, 2009

Kedves mindenki,


aki az év utolsó estéjén is szán rám néhány pillanatot. Ez itt a város központja, az ott a köd a hátam mögött, csepereg az eső, és igen, én is ott vagyok a narancssárga esernyőmmel, amit hol itt, hol ott hagyok el, de aztán mindig megtalálok. Mostanában sok dolgom akad, de a napi séta nélkül nehezen vagyok meg, hát így zárom az évet is, hogy aztán hasonlóképpen folytassam a következőt is. Szép évünk volt, és igen...még meg sem köszöntem nektek a jó társaságot amit végig hűségesen biztosítottatok nekem, pedig sokat jelent, nagyon is sokat, hogy akkor is jösztök, mikor mondjuk butaságokat írok, - csak szégyenlős vagyok és nehezen beszélek arról, ami leginkább fontos.
Szóval, boldog Új Évet kívánok nektek, találkozunk 2010-ben, ugyanitt vagy akárhol.

És ami nekem fontos még, bár néhány hete elvesztettem a fonalat, de egy új évkezdet tökéletes alkalom a fölvételére...lassan de biztosan haladok a Biblia (most már nem) egy éves kiolvasásával. Tegnap este megnéztem, hol is hagytam abba, és leírok egy kis részletet, mert én hiszem, hogy ezek a régi dolgok nekünk is írattak.
"Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az Úr - békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek. Ha segítségül hívtok és állhatatosan imádkoztok hozzám, akkor meghallgatlak benneteket. Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel folyamodtok hozzám." (Jeremiás könyve 29 : 11 - 13)

17 comments:

Nyárády Károly said...

Szia Márta!
Ahogy mondod, találkozunk a jövő évben! Vagy máskor! Valahol, valamikor! Megint!
Boldog Új Évet Kívánok Neked és Szeretteidnek!

Anonymous said...

"Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az Úr - békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek. Ha segítségül hívtok és állhatatosan imádkoztok hozzám, akkor meghallgatlak benneteket. Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel folyamodtok hozzám." (Jeremiás könyve 29 : 11 - 13)

Hatalmas igazság!!!!

Áldott Új Esztendőt kívánok neked!
Katus

Babi néni said...

És még mi se köszöntük meg Neked, hogy veled lehetünk örömödben, bánatodban és a gyönyörű kertedben a szépséges kislányaiddal.

Minden jót és sok boldogságot kívánok az új évben Nektek! ♥

iri said...

Koszonom az Iget!Koszonom hogy olvashattalak ,s szivemet melengetted irasaiddal.Aldott ,oromteli,boldog Uj Evet az egesz csaladnak!

zafiram said...

Áldott, békés, szép évet kívánok Neked és családodnak!

Monika said...

Ó,Márta!Ez az egyik legkedvencebb versem a Bibliából!!!!!!Köszönöm!!!!!Ebbe fogok most is kapaszkodni,amikor aggódom a nagylányomért....Puszillak!

Mike Adina said...

Kedves Márta, én is szeretettel kívánok nektek boldog újévet!

Anonymous said...

Boldog új évet kedves Márta! Idén is kívácsian várom az írásaid! Dóri

Lele said...

Áldott új évet kívánok!jövök az új évebe is olvasni.

Lepkevár said...

Nagyon boldog, békés új évet kívánok nektek!

penzesbea said...

Nektek is nagyon Boldog Uj Evet, Marta!:)

kiddos said...

kitartasban es bekeben gazdag evet kivanok en is :)

Magdalena said...

Boldog 2010-et kívánok!

L. M. Zsuzsi said...

Márta, Boldog Újesztendőt Neked, Nektek, és nagyon köszönöm, hogy nem zártad be a naplót mégsem, és olvashatlak!!!

Klári B. said...

boldog uj evet, no es varom, hogy irj... :)

márta said...

Köszi. :)

Éva said...

Ez az én Igém-köszönöm:-)