Friday, December 11, 2009

Reggel

elvittem autóval Tibit munkába, aztán hazajöttem, aztán elvittem a két kicsit iskolába, aztán elvittem a nagyot orvoshoz, aztán haza is hoztam, aztán elmentem a kicsiért, aztán elvittem a középsőt edzésre, mindjárt megyek a középsőért edzésre, aztán megyek Tibiért a munkába, aztán kész is, mehetünk aludni, mert mindjárt itt az éjfél.

Nem mondok igazat, mert azért mást is csináltam: egy rakat tobozangyalt a gyerekeknek, bár ezt a ködnek plusz fénytelenségnek plusz a határtalan makacsságomnak köszönhetően, mely sehogysem engedi, hogy vakut használjak, inkább csak sejteni lehet, mint látni.

4 comments:

Lea Mónika said...

hat tenyleg:P :D De nem baj, mert a gyertya nagyon szep, meg az ablakban a vilag is szep, meg az is nagyon szep, amit csak sejtunk...sot, attol meg szebb;;)

Monika said...

Erre emlékszem,sőt néha még most is előfordul ez a fuvarozok egész nap ügylet.:)

H. Mária said...

Ezek szerint nálatok is zajlik az élet. :D

Tücike said...

szoval az anyukai allas csak masodallas.. a fo-fo allasban sofor vagy..