Sunday, December 20, 2009

Az a tény, hogy a


német közúti rendőrség a házunktól néhány méternyire állít meg vasárnap este fél tizenegykor, pont mikor a karácsonyra érkezett vendégeink "hiszen ugyis otthon vagyunk már" felkiáltással kikapcsolták vagy nem tudom mit csináltak a biztonsági övükkel, és ezért engem jócskán meg akarnak büntetni, de éppen akkor a nyakamba borul egy rendőrlány, akiről később kiderül, hogy igazából ismerős és még később az is, hogy egy karácsonyi angyal, mert neki köszönhetően megúsztam az egész mindenséget egy szóbeli figyelmeztetéssel - szerintem ez egy teljesen megszokott, hétköznapi dolog a márták életében. De az, hogy én oda is találtam a repülőtérre, aztán meg haza is találtam, az már nem annyira. S akkor köztes időben előforduló hóvihart, szélvihart, ónos esőt, ködöt s a világ legrosszabb benzinkúti kávéját még nem is említettem.

5 comments:

iri said...

kibirnad ha nem ilyen mozgalmasan szep lenne eleted?

Monika said...

csodák már pedig vannak és ezt olyan bíztató átélni!!!
örülök,hogy találkoztál karácsonyi angyallal!:)
Puszi!Sok puszi!

L. M. Zsuzsi said...

Jaj, nem is tudom, de mindíg ugyanazt akarom írni ide Neked, de az meg milyen már... olyan jó volt ezt olvasni, hallod... és akkor az embernek eszébe jutnak a maga csodái... köszi

CsacskaMacska said...

Akkor ismét remek napod volt:-) Milyen apróságokon múlik:-)

Klári B. said...

mindig vannak kis csodak